Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Koster vel litt den, eller er det snakk om noe folk kaster rundt seg? :P

 

Hei igjen *****.

 

Det er bare hyggelig å kunne hjelpe :)
Jeg ønsker deg lykke til hos ny operatør og håper de tar godt vare på deg!


Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god helg når den tid kommer!

 

Og nå vil jeg ikke skifte fra Chess.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte for et par dager siden at jeg hadde fylt på bensin i far sin dieselbil. Har nå blitt klok av skade og 11.000 kr. fattigere :) :)

 

Fort gjort!! Var i egne tanker, 95 Blyfri for alle penga som vanlig LOL

Men helt ærlig så forventet jeg motorhavari eller en mye større regning (ble skremt av avisartikkel der de nevnte regning opp mot 70.000 kr., og jeg forventet det aller verste!).

De verkstedgutta hos Bilia Økern er råflinke og kan bilene sine. Har hatt diverse problemer fikset på senest et par dager, der uautoriserte verksteder enten ikke klarte å fikse problemet eller brukte nærmest ukesvis på samme tingen. Rabatt gir dem også bare man spør pent. Bravo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp..fått meg MX5...shit...flaut...haha :P men bilen er "strøken"... ren og pen, ingen skader i interiøret, ingen skader i lakk eller andre steder..  prøvde "magnet i kanalen" trikset og kunne ikke se noe..ingen rust i understellsdeler heller så tror den er ålreit...godkjent til april 2016 er den også...Knall rød, brune skinnseter, dører og dashbord og kalesje (og kalesje trekk) litt innslag av trelister her og der, elvinduer, fungerende ac...

 

Og ja den er LITEN...hanekammen min til sommern kommer til å subbe..haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva haha? den er søøøøøt jo :P jeg likte det lille jeg kjørte den.. fast og fin og helt ålreit drag... Snør godt ute...skal vi slædde ikveld? :P ta med cabben så tar vi "pakkiser i gamle cabber" fotoshoot :P

 

Bilen ligger på finn, men er ingen bilder av bilen der...fikk den veldig billig...rett og slett...eldre kar som eide den..men siden hofta hans knakk her om dagen så kan han ikke bruke clutchen...han var litt lei seg...nettop bytta clutch og regreim og bremser og dempere på den sa han...fikk med siste faktura fra Mazda (fra november) på 34000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et meget bra kjøp. Synd for gamlingen :/

 

Har ikke tid i dag (sikkert heller ikke i morgen eller på lørdag). Kanskje vi kan treffes på søndag elns. Flere fra Bimmers som har lyst til å væmed på slæddetreff? På eget ansvar, seff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva haha? den er søøøøøt jo :P jeg likte det lille jeg kjørte den.. fast og fin og helt ålreit drag... Snør godt ute...skal vi slædde ikveld? :P ta med cabben så tar vi "pakkiser i gamle cabber" fotoshoot :P

Bilen ligger på finn, men er ingen bilder av bilen der...fikk den veldig billig...rett og slett...eldre kar som eide den..men siden hofta hans knakk her om dagen så kan han ikke bruke clutchen...han var litt lei seg...nettop bytta clutch og regreim og bremser og dempere på den sa han...fikk med siste faktura fra Mazda (fra november) på 34000kr...

Får håpe han ikke har rukket å ødelegge clutchen allerede da. Høres ut som et bra kjøp dersom den er så fin som du beskriver, kjedelig for han. Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp..fått meg MX5...shit...flaut...haha :P men bilen er "strøken"... ren og pen, ingen skader i interiøret, ingen skader i lakk eller andre steder..  prøvde "magnet i kanalen" trikset og kunne ikke se noe..ingen rust i understellsdeler heller så tror den er ålreit...godkjent til april 2016 er den også...Knall rød, brune skinnseter, dører og dashbord og kalesje (og kalesje trekk) litt innslag av trelister her og der, elvinduer, fungerende ac...

 

Wicky, jeg tror at jeg har eid denne bilen tidligere. Hvis det er den i Vormsund...

Jeg kjørte over 60 000 km med den, og mens jeg hadde den satte jeg blant annet på Koni-senkesett, byttet ut skinnsetene med noen uten slitasje, monterte ny kalesje med glassvindu og kjørte den på Rudskogen og mye autoslalom på Gardermoen. Glimrende bil i relativt god stand.

 

Dette er en ganske sjelden Miata, som det er produsert relativt få av i den kombinasjonen. Classic Red med beige interiør er meget sjeldent - denne hadde også et spesielt stereoanlegg når den var ny, såkalt MSSS - Mazda sensory sound system. Dette var radio/kassett og CD-spiller, med ekstra høytalere og basselementer i setet. Fra forhandler fikk den montert ekte tre i midtkonsoll - dette er originalt Mazda-tilbehør, og ikke noe ettermarked. Den har også et ekstra stag under. Denne var mest sannsynlig en av de dyreste Miataene det modellåret.

Bilen er utstyrt med C-package, og har alt man kunne få unntatt sperrediff. De fleste du ser til salgs på finn er A-package.

Etter at jeg solgte den begynte jeg etter hvert å savne Miata, og to år senere kjøpte jeg nok en Classic Red Miata. Min nåværende er litt annerledes utstyrt dog.

Jeg håper du tar litt vare på den, da det er en Miata man ikke snubler over hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...