Nytern Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 This one time, at bandcamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Den e klassen kledde faktisk lysene..eiern har to fangere, så denne er nok kun til vinterbruk VegarVS og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Kledde ikke lysene for 5 flate. Er jo både tre/firkantede lykter, de rare sprederne, og enda 5 runde inni der igjen. Blir litt mye lykter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Kul kar, skulle ønske jeg hadde plass i fronten til å gjøre noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg kan låne deg en stikksag? Evt en slegge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Den e klassen kledde faktisk lysene..eiern har to fangere, så denne er nok kun til vinterbruk Gleder meg til å se bilder! Edit: feil quote! Mente å quote i forbindelse med mx5:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Fikk forresten svar på takst på T4'n idag. Får 15.000 å beholde bilen. Da får jeg fint dekket alt av lakk og deler, +arbeidskraft fra en oppretter/kompis:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hadde krevd 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg kan låne deg en stikksag? Evt en slegge? Du kan heller låne meg ett sett litt fine felger, kanskje ett hanskerom, evt kan du bare ta deg en tur og hilse på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ikke mange som tør å hilse på deg...du er litt spooky... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ikke mange som tør å hilse på deg...du er litt spooky... Ditto wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Du kan heller låne meg ett sett litt fine felger, kanskje ett hanskerom, evt kan du bare ta deg en tur og hilse på meg Jeg kan låne deg bakfanger til touring, bukplate under motor, eller nye gule sideblinkers jeg kjøpte for nærmere ti år siden. Har igjen kun et sett med hjul til M5'en, har liksom ikke lyst til å sette den på kubber heller. Besøke deg vil jeg veldig gjerne. Kjørte forbi posthuset ditt idag. Var en tur hos Vorin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Werther, var det denne Miataen du taua ut en svart S124(Robkill og jeg) ut av grøfta med på Gardermoen en vinter? Mener å huske den lille råtassen, at den da hadde beige skinn. Merket meg det at dette ikke var en alminnelig MX-5 modell hvertfall Imponert over dens egenskaper ble jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Jeg kan låne deg bakfanger til touring, bukplate under motor, eller nye gule sideblinkers jeg kjøpte for nærmere ti år siden. Har igjen kun et sett med hjul til M5'en, har liksom ikke lyst til å sette den på kubber heller. Besøke deg vil jeg veldig gjerne. Kjørte forbi posthuset ditt idag. Var en tur hos Vorin. Jeg er ikke så god på å låne ting uansett Vorin, ka da e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Vorin, er ei som arbeider på Nortura. Er innom der å losser/laster til tider. Tror ikke det er så mange som heter Vorin på Tynset. Ihvertfall ikke siden Vårin er mer utbredt, mest nord i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg