Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den e klassen kledde faktisk lysene..eiern har to fangere, så denne er nok kun til vinterbruk :)

Gleder meg til å se bilder!

Edit: feil quote! Mente å quote i forbindelse med mx5:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan heller låne meg ett sett litt fine felger, kanskje ett hanskerom, evt kan du bare ta deg en tur og hilse på meg :kose: 

Jeg kan låne deg bakfanger til touring, bukplate under motor, eller nye gule sideblinkers jeg kjøpte for nærmere ti år siden. Har igjen kun et sett med hjul til M5'en, har liksom ikke lyst til å sette den på kubber heller. ;)

Besøke deg vil jeg veldig gjerne. Kjørte forbi posthuset ditt idag. Var en tur hos Vorin. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Werther, var det denne Miataen du taua ut en svart S124(Robkill og jeg) ut av grøfta med på Gardermoen en vinter? Mener å huske den lille råtassen, at den da hadde beige skinn. Merket meg det at dette ikke var en alminnelig MX-5 modell hvertfall :D Imponert over dens egenskaper ble jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan låne deg bakfanger til touring, bukplate under motor, eller nye gule sideblinkers jeg kjøpte for nærmere ti år siden. Har igjen kun et sett med hjul til M5'en, har liksom ikke lyst til å sette den på kubber heller. ;)

Besøke deg vil jeg veldig gjerne. Kjørte forbi posthuset ditt idag. Var en tur hos Vorin. :kose:

 

Jeg er ikke så god på å låne ting uansett :)

Vorin, ka da e?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...