Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Antagelig fordi du kjører som en 18-åring ;) Kjør fornuftig så skulle ikke det være noe problem...

ble litt skremt av diesel prisen på statoil furuset, kosta 15,54 :P 40 liter kosta meg over 600kr :(

 

er ikke intressert i bolig ennå, måtte først oppfylle drømmen min ved å kjøpe en av drømmebilene mine :D bolig kan jeg begynne å tenke på når jeg er ferdig med all utdanningen min :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kjøre et stykke for at det skal kunne regnes som langkjøring. Med nåla gjevnt på 90 i en time eller så blir jeg ekstremt overrasket om du ikke klarer å få 0.6-0.7 liter på mila i den bilen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ett aldeles nydelig vår vær, sol fra skyfri himmel og 8 varmegrader :) Etter jobb så tok jeg meg en skikkelig omvei hjem som innebar litt fine landeveier for litt cruising med vinduet nede, sekser sang i motbakkene og albuen i vinduskarmen :) Det må jeg si! Du er kanskje ikke den nyeste eller raskeste, men du gir fortsatt rikelig med kjøreglede selv 20 år etter du forlot fabrikken gode gamle "Original wagen" :D

post-47692-0-18838100-1392651726_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kjøre et stykke for at det skal kunne regnes som langkjøring. Med nåla gjevnt på 90 i en time eller så blir jeg ekstremt overrasket om du ikke klarer å få 0.6-0.7 liter på mila i den bilen der. 

skal til sverige om to dager, kan sette på cruise kontroll og sjekke hvor mye den kommer til å bruke. blir overrasket om det blir over 0.8 pr mil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe å ha i garasjen eller i kjellerstua?

RB6VettelsignedFront1_zps8ce57cf7.jpg

RB6Vettelsigned3_zps93704205.jpg

Finner mye kult på ebay! Til og med stolen til Sebastian Vettel. http://www.ebay.com/itm/F1-DRIVERS-SEAT-SEBASTIAN-VETTEL-TORO-ROSSO-2008-CARBON-FIBRE-F1-247-/380823508304?pt=UK_Sports_Memorabilia_ET&hash=item58aad99550  Riktignok noe høyere pris enn framfelgen, men synes ikke 8-9000,- for en framfelg brukt en hel sesong med glassplate og signert er gal pris. Hadde jeg hatt garasje med kosekrok etc hadde jeg kjøpt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til sverige om to dager, kan sette på cruise kontroll og sjekke hvor mye den kommer til å bruke. blir overrasket om det blir over 0.8 pr mil. 

 

Lykke til, med gjevn fart bør det ikke være noe problem. Men med tanke på at du er 18 og nettopp fått deg ny bil tviler jeg på at du klarer å holde foten unna gasspedalen hele turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, med gjevn fart bør det ikke være noe problem. Men med tanke på at du er 18 og nettopp fått deg ny bil tviler jeg på at du klarer å holde foten unna gasspedalen hele turen ;)

det skal bli en vanskelig dag for å si det sånn xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo noen kan det, skjønner ikke hvorfor alle skal være så skråsikre på det der. Det kommer helt ann på hva man velger å prioritere.

En bil til 500 er ikke uoppnåelig i dag om man har litt egenkapital.

Viss du tenker på lån, så er ikke det noe problem nei.

 

Er 19 selv og har spurt om lån og kunne fått uten problem om jeg ønsket.

 

Å få bil til 500k er å skape uvenner da :P Er ikke kult å være pappagutt.. men det er bare meg da.

 

Er en her i området som er i begynnelsen i 20 årene som har fått en mercedes g55 amg og en RS5... :P Fin verden.

 

Ang e90n min som ble diskutert her så aner jeg ikke om bilen blei skjev, eneste jeg vet er at den så ut som på bildet, og høyde bakdør måtte smelles igjen får å klare å lukke den(0 klaring til karm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du tenker på lån, så er ikke det noe problem nei.

Er 19 selv og har spurt om lån og kunne fått uten problem om jeg ønsket.

Å få bil til 500k er å skape uvenner da :P Er ikke kult å være pappagutt.. men det er bare meg da.

Er en her i området som er i begynnelsen i 20 årene som har fått en mercedes g55 amg og en RS5... :P Fin verden.

Ang e90n min som ble diskutert her så aner jeg ikke om bilen blei skjev, eneste jeg vet er at den så ut som på bildet, og høyde bakdør måtte smelles igjen får å klare å lukke den(0 klaring til karm)

Rød RS5? Da tenker vi på samme karen iallefall :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde vel ikke nekta om foreldra deres ville gi dere en M5? ..det hadde ikke jeg.

Det er jo ikke det det handler om på de siste sidene. Det handler tynne forklaringer.

 

Men nå melder jeg meg ut av dette emnet og går og tar meg en kjøretur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...