Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aldri ropt høyt om BS her inne før, men litt rart at man går fra å vurdere E39 til F10. Det er to forskjellige verdener på veldig mange måter, spesielt budsjettmessig.

 

 

Uansett: Det er blå himmel i Oslo!!!!!!! Ble syyyyykt roadtrip-kåt nå :D :D

 

Jeg også faktisk... men var ute med E klassen så.... ikkeno mx5råning...og nå er det jo mørkt igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruise control er heller ikke den mest sparsommelige måten å kjøre på, da den vil gi ekstra mye gass i motbakker for å holde farta og ligge i fartsgrensa i nedoverbakker osv, med mindre det er ganske flatt terreng da funker cruisen greit.

Ganske sjelden jeg får brukt cruisen egentlig når jeg tenker meg om er stort sett så mye traffikk at det ikke blir særlig lønnsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...?

 

sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris :) velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...?

 

sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris :) velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!)

har han mulighet til å gi meg pris på foliering i  matt rød farge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...?

 

sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris :) velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!)

 

Snakker du om size reklame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...?

Ja, i morgen er jeg ledig! Var for opptatt i går.

Noen andre som vil være med?

 

 

Ps. Haha, du vil kjøre med taket nede!? OK, da vet jeg at jeg vil være syk resten av uka hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...