wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Aldri ropt høyt om BS her inne før, men litt rart at man går fra å vurdere E39 til F10. Det er to forskjellige verdener på veldig mange måter, spesielt budsjettmessig. Uansett: Det er blå himmel i Oslo!!!!!!! Ble syyyyykt roadtrip-kåt nå :D Jeg også faktisk... men var ute med E klassen så.... ikkeno mx5råning...og nå er det jo mørkt igjen
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Cruise control er heller ikke den mest sparsommelige måten å kjøre på, da den vil gi ekstra mye gass i motbakker for å holde farta og ligge i fartsgrensa i nedoverbakker osv, med mindre det er ganske flatt terreng da funker cruisen greit. Ganske sjelden jeg får brukt cruisen egentlig når jeg tenker meg om er stort sett så mye traffikk at det ikke blir særlig lønnsomt. noekult reagerte på dette 1
noekult Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Ja, angrer nå på at jeg ikke tok noen bilder i sola... Håper det blir det samme igjen i morgen
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Fikk en skikkelig vår følelse idag ja , det er vell det eneste positive som er å si om regn vinter og mørke , man setter ekstra godt pris på dager som denne, hadde det bare vært helg så skulle jeg tatt meg en lengre kosetur .
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...? sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!)
Jordfræsar Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Noen som vet hvor langt bagasjerommet på en e61 er når man slår ned setene?
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 høres 60 tusen riktig ut for foliering? fikk tilbud på det men synes det er en stiv pris.
Jordfræsar Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Dyrt i mine øyne. Om vi ikke snakker lastebil
HPVL Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 høres 60 tusen riktig ut for foliering? fikk tilbud på det men synes det er en stiv pris. 60k for en foliering? haha, 20k er vel mer realistisk!
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...? sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!) har han mulighet til å gi meg pris på foliering i matt rød farge?
HPVL Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...? sausen: si ifra om du skal foliere...kan ordne god folie til en veldig fin pris velg mellom 60 farger! (duden folierer for det meste dyrere biler og din bil glir fint inn der!) Snakker du om size reklame?
awt Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Noen som vet hvor langt bagasjerommet på en e61 er når man slår ned setene?Rett rundt to meter, men da sitter du ikke superbehagelig.
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 60k for en foliering? haha, 20k er vel mer realistisk! jeg hevet et par øyebryn da jeg fikk beskjed om 60K xD
noekult Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 noekult: samme sol imorgen...råne sammen? Ned med taket og kjøre de svingete veiene mot skotterud? kaffe på esso også tilbake igjen...? Ja, i morgen er jeg ledig! Var for opptatt i går. Noen andre som vil være med? Ps. Haha, du vil kjøre med taket nede!? OK, da vet jeg at jeg vil være syk resten av uka hehe
Anbefalte innlegg