flonoen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Det eg fant ut hjalp var å kjøpe überkjip bil.. Mazda 6 med 2l diesel, 121hk. Null utbytte å kjøre fort med den. Men så er det disse motorsyklene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Denne ser bare fæl ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46761120 majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 hva hadde folk betalt for en 520d med standard utstyr+ Msport 2012 mod med ca 34k km på telleren? 450-500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Jeg må være ærlig...pappa punga også ut for min første bil... cash...haha han angrer den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Noen som kan stekeovner? Hjemme hos oss har vi en Gorenje stekeovn som vi kjøpte fra Lefdal for 1 år siden. La merke til følgende da jeg skulle lage middag: At når jeg skrur på varmen på plata nedre til venstre så lyser rødfargen(varmen) utenfor sirkelen, mens alle de andre 3 er korekte. Slik ser det ut: Noe man kan fikse selv, eller burde jeg ringe Lefdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 HEI VI PÅ BIMMERS ER VELDIG FLINKE MED ALT. VI BURDE EGENTLIG HA ETT EGET CALL SENTER SÅ DU SLIPPER Å RINGE TIL LEFDAL OG ELKJØP JEG MENER EIERNE HER PÅ FORUMET ER DELEIERE I ALLE ELEKTRISKE BUTIKKER Fra spøk til alvor, tror du alle som kommer til deg i butikken for å bytte mobiltlf pga skade sjekker med www.katteprat.no først? FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Varmeelementet har mest sannsynlig løsnet og kan utgjøre en brannfare. Ring Lefdal. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Noen som kan stekeovner? Hjemme hos oss har vi en Gorenje stekeovn som vi kjøpte fra Lefdal for 1 år siden. La merke til følgende da jeg skulle lage middag: At når jeg skrur på varmen på plata nedre til venstre så lyser rødfargen(varmen) utenfor sirkelen, mens alle de andre 3 er korekte. Slik ser det ut: HEI VI PÅ BIMMERS ER VELDIG FLINKE MED ALT. VI BURDE EGENTLIG HA ETT EGET CALL SENTER SÅ DU SLIPPER Å RINGE TIL LEFDAL OG ELKJØP JEG MENER EIERNE HER PÅ FORUMET ER DELEIERE I ALLE ELEKTRISKE BUTIKKER Fra spøk til alvor, tror du alle som kommer til deg i butikken for å bytte mobiltlf pga skade sjekker med www.katteprat.no først? greit å få andres point of view, selvom det ikke er bilrelatert. Er jo i tulletråden, så det sååååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Tror ikke det er så galt som du tegner. Er ikke sikkert elementet sitter feil. Kan være selve toppen som er litt skeiv Jeg mener alle i dette forumet bør skjerpe seg, og slutte med all den tullpraten som skjer her! Makan til latterlige greier skal man lete lenge etter ( god dose ironi ) Trenger ikke tv, når man har all den komedien som kommer fram her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 hva hadde folk betalt for en 520d med standard utstyr+ Msport 2012 mod med ca 34k km på telleren? 450-500? Max 370.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Tror ikke det er så galt som du tegner. Er ikke sikkert elementet sitter feil. Kan være selve toppen som er litt skeiv Jeg mener alle i dette forumet bør skjerpe seg, og slutte med all den tullpraten som skjer her! Makan til latterlige greier skal man lete lenge etter ( god dose ironi ) Trenger ikke tv, når man har all den komedien som kommer fram her Er jo tullprat som skalper miljø her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 drama.jpg Denne ser bare fæl ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46761120 Miner du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Er ikke sånn type tullprat på bimmeren.no.... Lurer på hvordan det blir OM det blir ett eget offtopic forum her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Tror ikke det er så galt som du tegner. Er ikke sikkert elementet sitter feil. Kan være selve toppen som er litt skeiv Jeg mener alle i dette forumet bør skjerpe seg, og slutte med all den tullpraten som skjer her! Makan til latterlige greier skal man lete lenge etter ( god dose ironi ) Trenger ikke tv, når man har all den komedien som kommer fram her Ville ikke de andre 3 også være skeivstillte om det hadde vært toppen? Er bare det ene varmeelementet som ikke er på plass... Sveinsag reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg