Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan stekeovner?

Hjemme hos oss har vi en Gorenje stekeovn som vi kjøpte fra Lefdal for 1 år siden. La merke til følgende da jeg skulle lage middag:

At når jeg skrur på varmen på plata nedre til venstre så lyser rødfargen(varmen) utenfor sirkelen, mens alle de andre 3 er korekte. Slik ser det ut:

post-62939-0-98492700-1392668737_thumb.p

Noe man kan fikse selv, eller burde jeg ringe Lefdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI VI PÅ BIMMERS ER VELDIG FLINKE MED ALT. VI BURDE EGENTLIG HA ETT EGET CALL SENTER SÅ DU SLIPPER Å RINGE TIL LEFDAL OG ELKJØP

JEG MENER EIERNE HER PÅ FORUMET ER DELEIERE I ALLE ELEKTRISKE BUTIKKER

Fra spøk til alvor, tror du alle som kommer til deg i butikken for å bytte mobiltlf pga skade sjekker med www.katteprat.no først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan stekeovner?

Hjemme hos oss har vi en Gorenje stekeovn som vi kjøpte fra Lefdal for 1 år siden. La merke til følgende da jeg skulle lage middag:

At når jeg skrur på varmen på plata nedre til venstre så lyser rødfargen(varmen) utenfor sirkelen, mens alle de andre 3 er korekte. Slik ser det ut:

HEI VI PÅ BIMMERS ER VELDIG FLINKE MED ALT. VI BURDE EGENTLIG HA ETT EGET CALL SENTER SÅ DU SLIPPER Å RINGE TIL LEFDAL OG ELKJØP

JEG MENER EIERNE HER PÅ FORUMET ER DELEIERE I ALLE ELEKTRISKE BUTIKKER

Fra spøk til alvor, tror du alle som kommer til deg i butikken for å bytte mobiltlf pga skade sjekker med www.katteprat.no først?

greit å få andres point of view, selvom det ikke er bilrelatert. Er jo i tulletråden, så det sååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så galt som du tegner. Er ikke sikkert elementet sitter feil. Kan være selve toppen som er litt skeiv

Jeg mener alle i dette forumet bør skjerpe seg, og slutte med all den tullpraten som skjer her! Makan til latterlige greier skal man lete lenge etter ( god dose ironi )

Trenger ikke tv, når man har all den komedien som kommer fram her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så galt som du tegner. Er ikke sikkert elementet sitter feil. Kan være selve toppen som er litt skeiv

Jeg mener alle i dette forumet bør skjerpe seg, og slutte med all den tullpraten som skjer her! Makan til latterlige greier skal man lete lenge etter ( god dose ironi )

Er jo tullprat som skalper miljø her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke de andre 3 også være skeivstillte om det hadde vært toppen? Er bare det ene varmeelementet som ikke er på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...