Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siste jeg gjorde før jeg solgte Minien var å kjøre i 210, på E6. For ordens skyld første gang jeg kjørte bilen over 200. De fleste har gjort slike ting, så la sausen, være litt i fred.

Nå skel ikke jeg fremstå som noen bedreviter, men det er vel en kjennsgjerning at du stiller med litt bedre kvalifikasjoner til å kjøre fort om du har hatt lappen i 15-20 år, i motsetning til en med ganske så fersk lapp.

Nå vet ikke jeg hvor lenge hver enkelt bruker inne her har hatt lappen sin. Jeg bare sir'e. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mye skryting her nå så føler jeg for å bare toppe heile driten med bilde fra tidligere i dag da jeg kjørte 520en min ned trollstigen.

520 går ganske heftig hvis du bare tråkker til litt, så ja, ingen mere pølseskinn.. just saying.

post-74071-0-55659800-1392716716_thumb.j

 

Beklager litt uklart bilde btw, men fikk ikke til å fokusere skikkelig med bare 1 hånd på rattet og den andre på mobilen mens jeg kjørte.. n00b :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mye skryting her nå så føler jeg for å bare toppe heile driten med bilde fra tidligere i dag da jeg kjørte 520en min ned trollstigen.

520 går ganske heftig hvis du bare tråkker til litt, så ja, ingen mere pølseskinn.. just saying.

attachicon.gifM5 top speed.jpg

 

Beklager litt uklart bilde btw, men fikk ikke til å fokusere skikkelig med bare 1 hånd på rattet og den andre på mobilen mens jeg kjørte.. n00b :/

liker at det er en M i speedometeret og bildet heter M5 top speed.jpg

just to prove a point? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skel ikke jeg fremstå som noen bedreviter, men det er vel en kjennsgjerning at du stiller med litt bedre kvalifikasjoner til å kjøre fort om du har hatt lappen i 15-20 år, i motsetning til en med ganske så fersk lapp.

Nå vet ikke jeg hvor lenge hver enkelt bruker inne her har hatt lappen sin. Jeg bare sir'e. :D

Er ikke eldre enn 25, så har hatt lappen i 7 år. Til gjengjeld har jeg nok kjørt mer enn de fleste som har hatt lappen like lenge, har tilbakelagt sikkert 300 000 bare på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik har 2 deilige biler, spess e34en hans. Den ser så classy ut.

Hehe, mange takk for hyggelige ord :) Skulle forøvrig gjerne bytta E90en i en F10 men det er tydeligvis ingen som vil ha den, har ligget snart 3 måneder på finn og gått ned 50 000 kr :( Ikke lett å selge bil privat om dagen...

Btw..Liker det nye profilbildet ditt VegarVS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mange takk for hyggelige ord :) Skulle forøvrig gjerne bytta E90en i en F10 men det er tydeligvis ingen som vil ha den, har ligget snart 3 måneder på finn og gått ned 50 000 kr :( Ikke lett å selge bil privat om dagen...

Btw..Liker det nye profilbildet ditt VegarVS :D

hehe, takk! tenkte det var greit å bytte til ett av en bil jeg faktisk eier enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mange takk for hyggelige ord :) Skulle forøvrig gjerne bytta E90en i en F10 men det er tydeligvis ingen som vil ha den, har ligget snart 3 måneder på finn og gått ned 50 000 kr :( Ikke lett å selge bil privat om dagen...

Btw..Liker det nye profilbildet ditt VegarVS :D

Det er mye morsommere å kjøpe bil, enn å selge... Jeg tror jeg hadde flaks med både timing og kjøper da jeg solgte Minien. Fikk omtrent det jeg ønsket, og sammenlignet med andre biler på finn nå ser det ut til at jeg solgte i grevens tid. At jeg valgte å "investere" i felger før jeg la den ut for salg tror jeg lånte seg for å skille ut bilen fra andre til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggen ble solgt på dagen... E klassen lå ute i en mnd før jeg ikke gadd mer og fjerna den fra nettet... Men er vel det at det kryr av e klasser.. Kanskje den skiller seg ut til sommern med folie og nye felger.... Blir også spennende å se om jeg får solgt c klassen til en nogenlunde fornuftig pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...