Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fant nå ut hvorfor jeg plutselig får inn så få radiokanaler.. Nå er det DAB+ som gjelder, og vanlig DAB holder da ikke.. Forbanna greier, surt å måtte bruke 4000,- på å få en bitteliten enhet som gir meg DAB+ mottak, når ALT det andre allerede ligger i bilen. Totalt unødvendig spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger deler ? Har kun mulighet for å skru av deler i morgen. 

 

59912E45-D106-4A32-AC32-0B19928BF486_zps

 

 

Auda, vært ute og sladdet? :) 

 

Fant nå ut hvorfor jeg plutselig får inn så få radiokanaler.. Nå er det DAB+ som gjelder, og vanlig DAB holder da ikke.. Forbanna greier, surt å måtte bruke 4000,- på å få en bitteliten enhet som gir meg DAB+ mottak, når ALT det andre allerede ligger i bilen. Totalt unødvendig spør du meg..

 

http://www.amobil.no/artikler/tiny-audio-c2-dab-adapter/115415

 

Jeg skal handle en sånn i hvert fall... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, vært ute og sladdet? :)

 

 

http://www.amobil.no/artikler/tiny-audio-c2-dab-adapter/115415

 

Jeg skal handle en sånn i hvert fall... 

Ja, det er jo slike muligheter. Men det er liksom ikke helt gull når bilen er en 09 modell hvor alt ellers er integrert og det ligger DAB i bilen allerede. Det er litt kjedelig å ikke få utnyttet B&O stereoen ordentlig ved å ta inn digitale signaler, for så å sende de analogt til bilens FM-sender.. Hadde jeg derimot hatt en eldre bil er jo den løsningen der gulle-god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bil fra 09 men gidder ikke bruke 10 000 eller hva de skal ha for å bygge om eller sette inn en dabmodul :P!

Hehe.. Nei.. Ser Kufatec har en enhet som monteres skjult hvor alt betjenes via det originale systemet som allerede ligger i bilen. Den koster da den nette sum av 3700,-.. Så skal vel fandenskapen monteres også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukt 120liter på 3 dager, må slappe av litt. Og den trangen som kommer når jeg ser Mercer eller audi på veien, greier ikke å la være med å tråkke på gasspedalen xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukt 120liter på 3 dager, må slappe av litt. Og den trangen som kommer når jeg ser Mercer eller audi på veien, greier ikke å la være med å tråkke på gasspedalen xD 

Ehm, det er vel en 520d du kjører rundt med..? Det går greit, men du møter ganske mange der ute som regelrett gruser deg om de ønsker... ;) Men, fint du har det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er ikke i tvil om at du kommer til å miste lappen? Høres ut som en god sjåfør.

neinei ikke sånt ment, kommer til å bli tatt i fartskontroll en eller annen gang, håper bare at jeg ikke mister lappen hvis det skjer :P kommer sikkert til å roe ned om et par dager, er sikkert pga at det er første gangen jeg har en BMW å kjøre rundt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tvil om at det skal skje, ber om at jeg ikke mister lappen når jeg blir tatt.

aldri hatt det så gøy som de siste dagene.

----

neinei ikke sånt ment, kommer til å bli tatt i fartskontroll en eller annen gang, håper bare at jeg ikke mister lappen hvis det skjer :P kommer sikkert til å roe ned om et par dager, er sikkert pga at det er første gangen jeg har en BMW å kjøre rundt med. 

Ja, for om du mister lappen så er det det værste som kunne skjedd…? Hva med om du tilfeldigvis dulter borti en familiebil eller ett barn som kommer skliende ut i veien på ett sklibrett når du er ute å grisekjører.. Det hadde jo ikke vært så farlig….  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for om du mister lappen så er det det værste som kunne skjedd…? Hva med om du tilfeldigvis dulter borti en familiebil eller ett barn som kommer skliende ut i veien på ett sklibrett når du er ute å grisekjører.. Det hadde jo ikke vært så farlig….  :stupid:

så grisekjører ikke jeg i nabolag heller, kjører sjeldent mer enn 30km/t over grensa og de gangene jeg ligger over 80 er når jeg kjører på E6, og der er ikke noen barn å meie ned. 

 

grensen for å miste lappen er 26km/t over fartsgrensa på veier der det er 70 sone eller over, holder meg alltid under den grensa. og i soner under 70 holder jeg meg til fartsgrensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så grisekjører ikke jeg i nabolag heller, kjører sjeldent mer enn 30km/t over grensa og de gangene jeg ligger over 80 er når jeg kjører på E6, og der er ikke noen barn å meie ned. 

 

grensen for å miste lappen er 26km/t over fartsgrensa på veier der det er 70 sone eller over, holder meg alltid under den grensa. og i soner under 70 holder jeg meg til fartsgrensen. 

 

Og E6 er som vi alle vet helt tomme for familiebiler…  ](*,)  Dette blir for dumt, melder meg ut altså!  :weirdwalkingthing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...