wicky124 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Ja det er fullt av hat og rasisme og drama. Vi var gode venner før...men så falt vi for samme jente begge to...Og det ble endel kniving...Endte opp med at Fredrik90 stakk av med henne...Men han ville bare lure henne i baksete av e34 sin... Jenta er nå en fulltids-sinna-blogger... Derfor det alltid er bitching mellom oss tre dessverre. Shattered og M|Fjeld reagerte på dette 2
wicky124 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Ikkeno å le av...er snakk om tilbake i 2008...
Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Ikkeno å le av...er snakk om tilbake i 2008... så lenge siden ja xD
hermanoo90 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Quattroporte til 300K var billig, og en hverdagsbil man ikke ofte ser. Mon tro hvor mye det koster å vedlikeholde? Men skal du virkelig gå for det, eller er det litt dagdrømming/ønsking i bildet? ^^ Hvis så, vil jeg gjerne sitte på en tur eller 5
316 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Lenge og lenge du. Husker det som om det var i går. Det var en kveld i oktober hvor jeg gikk gatelangs på Stovner. Jeg hørte musikken komme nærmere og nærmere og nærmere, uten at det var bekymringsverdig i seg selv. Det var lyden av en rekkesekser, og når denne nærmer seg meg kunne jeg høre at farten avtok. Det siste jeg husker er at jeg hører noen rope Alla Alla, samtidig som jeg kjente en forferdelig sterk og vond lukt. Derfor var jeg helt sikker på at jeg hadde med en pakistaner å gjøre. I neste våkne øyeblikk befinner jeg meg rikshospitalet med en gråtende Wicky hengende over meg. Det viste seg at det var han som hadde plantet en kniv i ryggraden min denne oktobernatten på Stovner... Diiesel, M|Fjeld, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4
Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Lenge og lenge du. Husker det som om det var i går. Det var en kveld i oktober hvor jeg gikk gatelangs på Stovner. Jeg hørte musikken komme nærmere og nærmere og nærmere, uten at det var bekymringsverdig i seg selv. Det var lyden av en rekkesekser, og når denne nærmer seg meg kunne jeg høre at farten avtok. Det siste jeg husker er at jeg hører noen rope Alla Alla, samtidig som jeg kjente en forferdelig sterk og vond lukt. Derfor var jeg helt sikker på at jeg hadde med en pakistaner å gjøre. I neste våkne øyeblikk befinner jeg meg rikshospitalet med en gråtende Wicky hengende over meg. Det viste seg at det var han som hadde plantet en kniv i ryggraden min demme oktobernatten på Stovner... stovner gutta vet du, de spiller ikke fair backstabber med en gang de får muligheten xD
316 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Kommer han igjen nå, så er jeg klar. hsd, eriksen76, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4
Mattae Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Er ikke alfa romeo driftssikre biler i forhold til masarati? Vertfall inntrykket jeg har fått uten egentlig ha peiling på de Vært alt for mye på mobile24 selv i dag, så nå må jeg hente meg en 135i eller 335i i sommer Totalt unødvendig og alt for sprekt.
Robkill Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Jeg tror ikke jeg vil ha original eksos lenger! Torbjørn Stokland Hagen og SofaKingFresh reagerte på dette 2
Diiesel Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 tenkte noe mer konservativt, kanskje svarte nyrer og svarte felger eller det blir typisk kebabtralle xD ..Du? .. Konservativ?
Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 ..Du? .. Konservativ? jada har planer om svarte nyrer og kanskje matt rød farge hvis jeg skaffer penger til det vil at min BMW skal være spesiell heheheh
M|Fjeld Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Sjekk ut denne! Gyrokamera montert på r-sykkel som kjører rundt nurburgring, syns det var tøft https://www.youtube.com/watch?v=Slx0EmJo85c#t=106 Fredrik reagerte på dette 1
eriksen76 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 jada har planer om svarte nyrer og kanskje matt rød farge hvis jeg skaffer penger til det vil at min BMW skal være spesiell hehehe Svarte felger er ikke så spesielt da jeg personlig er ikke noe "fan" av det. Men smaken er som baken!
Anbefalte innlegg