Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Husker jeg ble stoppet av politiet en sen natt ute i ingenmannsland da jeg var 18 år, kjøre da 2002 E39 520I som var en forholdsvis fin bil for en 18 åring. Var sikkert jævlig mistenksomt å kjøre rundt der på den tiden, men jeg hadde ho jeg var sammen med den gangen med i bilen og vi kjøre litt uttafor allfarvei for å....ja dere vet. 18 åringer, bor hjemme med nysgjerrige foreldre, må benytte seg av de sjansene man hadde til å ...ja :P

Iallfall så får jeg blålysa bak meg på vei tilbake og jeg stopper, viser vognkortet og den vanlige forklaringen at bilen står på min far pga forsikring osv. Så spør han om det virkelig er min bil, var litt for flott bil til en 18 år gammel skole elev synes han. Jeg svarte at i motsettning til flesteparten av dagens ungdom så bruker jeg pengene mine på bil, i stede for festing, stoff og annen jævelskap. Fornuftig ung mann sa han og lot meg kjøre videre, men jeg måtte være enig i at det var veldig uvanlig å kjøre rundt her, i slik en bil og i vår alder ;)

Holdt på å spør om ikke han også hadde vært ung en gang.....

Slapp selv full teknisk på e90'n en gang pga han syns bilen var så fin, haha

 

Ble og kommentert den gangen jeg grøfta bilen, sammen med noen spydige kommentarer at bilen måtte være helt ubrukelig å kjøre så lav :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bakrute (ebay) til kaljesen på E30en :) 1000 kr. inkl. frakt + moms og evt gebyrer. Slår OEM-prisen på flere tusen :P Lurer på hvor stress det er å få bytta ut den. Det er glidelås rundt ruta, men som vanlig pleier jeg å overkomplisere bilting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...