Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunndalsøra er det nærmeste jeg har sett av slik natur. Ca. 40 min. fra Oppdal. Første gang jeg dro dit (eks-kjæresten min bor der) hadde jeg hakeslep i en god halvtime og visste absolutt ikke at Norge var så hinsides pen. Angrer på at jeg ikke tok med meg speilrefleksen, og at jeg ikke stoppe og tok inn det råeste jeg har sett til nå...

Skrevet

Sunndal er på Nordmøre i Møre og Romsdal, men dere er vel ikke så kjent dere Sunnmøringer og Romsdalinger :lol:

Mye flott norsk natur ja, absolutt!! Jobber på båt, så har sett kysten fra Egersund i sør til langt pokker i nord.. Fantastiske pene plasser langs vårt langstrakte land :)

Bør da gå ann å samle en liten BMW-gjeng fra Østlandet og dra og besøke dere M&R gutta? :D

Dere er hjertelige velkommen opp hit! Vi har mye og by på, både på Nordmøre, i Romsdalen og på Sunnmøre..:) Kan nevne Smøla (øya jeg bor på ute i havgapet) som har Europas hittil største Vindmøllepark, samt over 5000 holmer og skjær rundt den lille øya vår, Atlanterhavsveien, Runde, som er et kjent fuglefjell på Sunnmøre, osv osv :)

Skrevet

Haha, ja, jo, greit, trodde sunndalsøra var i trøndelag jeg men :P

Har vert der oppe, la ikke merke til noe fin natur, så da er den nok ikke finere enn her nede i sør :)

Skrevet

Haha. Jeg må si at jeg foretrekker ringen. :P

Lengter tilbake dit. Bare så synd at det tar så mye tid og penger. Får bygge om e30en i år og dra tilbake til ringen neste år. ;)

Skrevet

Her har du ca 6,3mil rundt øya, sett bort fra veien til Edøya og Veiholmen ;):lol:

Hehe, jeg synes ikke Sunndalsøra er noe fint.. Tettsted slengt innimellom noen fjell, som for min del er innestengende ;) Men for all del, om man har sett mye by i livet, så er det absolutt noe for øyet.. Like vis som at folk synes Smøla er ufattelig vakker. Det legger ikke jeg merke til som har bodd her i 25år :lol:

noekult: google Smøla på bilder, så ser du raskt hva som finnes her ute :)

Skrevet

Det er liksom veien fra Oppdal - Sunndalsøra jeg snakket om :) Selve stedet er jo i grunn kjempelite med svært fjell ved siden av. Angrer på at jeg ikke tok bilder ja, kunne vist dere hva jeg så.

Men joa, tror på at det er mye som er finere etter at jeg så Visit Norway bildene 8)

Ja, skal google Smøla :)

Skrevet

Ja, Oppdal - Sunndalsøra kan jeg være med på :) Om du kjører videre fra Sunndal til f.eks Kristiansund, så kan du få oppleve verdens dårligste veier, samtidig som det blir enda penere, med fjell og fjorder..:)

Er sant som mange sier: Skjønner ikke hvorfor alle skal reise utenlands på ferie når det er SÅ mye å se i Norge!!! Kan forstå varmen, men Norge har særdeles mye å by på, både på det ene og andre !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...