winchester Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Vestnes som er tingen vet du. (ikke faen) Synes dog Bud er kjempevakkert.
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Helt enig Jørgen... Man skal kjøre lenge og langt ut av Norge før man ser noe lignende igjen (natur som tar pusten fra en). Kan tenke meg at Spania og Italia har noe av den middelhavssjarmen med småveier og eldgamle landsbyer. Sveits og Østerrike har muligens noe lignende som Norge tilbyr. Mye storby og flashy moro (f eks Monaco), men ingenting man ikke får sett andre steder... Jørgen, begynn å jobb som webdesigner, dere Smøla-folka trenger det http://www.smoelamcklubb.com/ http://www.smola.com/ Hører naboen er ute og lufter F355en sin igjen, sukk...
winchester Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hmm, vet ikke om man kan sammenligne småveiene og gamle landsbyer i Spania og Italia med de i Norge.. Kunne virkelig tenkt meg en tur til Italia, har drømt meg bort endel ganger på Finn.no i hus/slott som koster 10 millioner euro, haha.
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Bud er pent ja, Mekkal Ja, det mener jeg også.. For all del, det finnes ufattelig mange reisemål i utlandet med "mening" i også, og de nevner du jo en del av der Men det er vel noe med at man ikke tar skade av å kjenne landet man bor i, synes jeg da :lol: :lol: Mc-klubben er vel mer eller mindre nedlagt Husker jeg var med på starten av den der.. På 90-tallet en gang kanskje.. Senere kom det en som skulle lage web-side, uten at han scorer høyt der!! Den andre der er vel et turistplass som har gjort et tappert forsøk på å lage noe eksklusivt
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hmm, vet ikke om man kan sammenligne småveiene og gamle landsbyer i Spania og Italia med de i Norge.. Kunne virkelig tenkt meg en tur til Italia, har drømt meg bort endel ganger på Finn.no i hus/slott som koster 10 millioner euro, haha. Har ikke tilgang til scanner nå, skal prøve å få skannet bilde fra evo Magazine sin tur i Italia. Helt nydelig med urgamle bygg i bakgrunnen Bud er pent ja, Mekkal Ja, det mener jeg også.. For all del, det finnes ufattelig mange reisemål i utlandet med "mening" i også, og de nevner du jo en del av der Men det er vel noe med at man ikke tar skade av å kjenne landet man bor i, synes jeg da :lol: :lol: Mc-klubben er vel mer eller mindre nedlagt Husker jeg var med på starten av den der.. På 90-tallet en gang kanskje.. Senere kom det en som skulle lage web-side, uten at han scorer høyt der!! Den andre der er vel et turistplass som har gjort et tappert forsøk på å lage noe eksklusivt Ja, jeg måtte smile litt pga. alle språkene som var inkludert! Tør ikke tenke på alle språkfeilene dog Også måtte jeg smile fordi det fantes en MC-klubb på et sted med 2000 innbyggere, nesten sjarmerende! The Smøla Boyz Morsomt at de fortsatt betaler årsavgifta for domenet men ikke har giddet å holde med tiden
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Haha, om du ser på det nest nederste bildet på MC-klubb siden, står min gamle sorte og gule Honda MT5 Fy faen, minner!!!!!
winchester Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Du fikk meg til å tenke på Italia nå, noekult. Må definitivt fly ned dit engang i fremtiden! Kunne tenkt meg å besøkt Florence, og Venice Ja, det er de urgamle byggene, arkitekturen og ikke minst naturen som får meg til å ville reise til Italia. Spania ga meg ikke helt samme følelsen dog.
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Ja, Winchester, Italia er litt mer "bella" enn Spania i mine øyne og Jeg SKAL kjøre Ferrari i Italia en dag, blir som å kjøre en NSX i Japan Digge minner da Jørgen Jeg må gå og legge meg, men skal faen meg få til en tur opp med oss fra øst, så får dere lokale der oppe guide oss litt mot fine veier med lite trafikkontroll God natt.
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Vi kjører til Italia når e30`en er ferdig, Winchy!!! Eg er med Jaa, var en morsom tid det der Uff ja, er vel jobb og stooorhavet igjen i morge... Du får hinte om når det blir tur, noekult, så får vi samle sammen noen rakkere fra fylket og ta noen turer rundt
winchester Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Ja, jeg er helt klart med. Men jeg skjønner at du bare tuller, siden du ikke våger å kjøre den til Oslo engang..
winchester Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hmm, da må vi definitivt vente til jeg er 100% ferdig med den, og lagt bak meg noen hundre mil med S50 - slik at den ikke begynner å tulle på vei nedover, haha.
flobben Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ikke ulikt dette vel?? Hmm min ferie går dit i år, altså bildet øverst.
VegarVS Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 åååh.. fagprøve idag.. begynner snart jaja, går vel greit
Anbefalte innlegg