Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fått tilbud om å handle faceliftlykter for en 1000lapp, er det mye styr å få disse til å funke på min pre face? Virker som at ett av festene er annerledes, samt at man kanskje må tilpasse ledningsnett?

Er det baklykter du snakker om? Isåfall ikke noe stress! Mange kjøper to sånne bokser fra Hella, men er jo strengt talt bortkastet, siden du bare kan lodde fast en motstand på hver parklampe bak. (Kun kjørelys som er led)

I tillegg er det et par nye hull som må borres. Ingenting hokus pokus mao. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokst opp i rekkehus, flyttet i villa for 8-9 år siden. Det merkes mest på småting. Min mor kunne plutselig spille piano til langt på natt, og man trengte ikke å tenke på lydnivå hvis man var alene hjemme.

Kan være veldig koselig å bo i tomannsbolig vil jeg tro. Kommer vel mer an på hvor godt man klikker med naboen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40% på all motorolje på Eropris. Tilbudet gjaldt mandag - tirsdag denne uken, så er nok forsent nå.
Så det tilfeldigvis når jeg skulle hente madamen. Ble selvsagt bæring og syt i bilen når jeg snudde for å kjøre innom å kjøpe noe så teit som motorolje, men når jeg kom fram til der hvor olja sto i butikken så la jeg merke til at prisen var justert opp i forkant! 479,- eller noe for 4L MOBIL1 fullsyntetisk 5W-40. Da ble plutselig ikke 40% oppå der noe å storhamstre for.

Jævla grådig gjort :stupid:  Gadd ikke kjøpe en liter en gang.

Rimelig nok, men da får jeg det billigere fra fat på jobb (verksted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det baklykter du snakker om? Isåfall ikke noe stress! Mange kjøper to sånne bokser fra Hella, men er jo strengt talt bortkastet, siden du bare kan lodde fast en motstand på hver parklampe bak. (Kun kjørelys som er led)

I tillegg er det et par nye hull som må borres. Ingenting hokus pokus mao. :)

 

Ai! Det glemte jeg jo selvfølgelig å nevne, er frontlykter :)

Baklykter gav jeg helt opp etter å ha googla meg til guider der til dels teknisk tilbakestående amerikanere denger løs med slegge o.l :)

 

Synes nesten at 1000kr for facelift hella frontlykter er ett lite kupp, og jeg ramler _aldri_ over gode kjøp. Bortsett fra mine 3 rustne BMW'er da :wink:

 

Kjøpte sånne $_35.JPG for en 500-lapp, er jo litt freshere med hvite blink ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå.. Fant nettopp ut av en favorittsangene mine er av Kiss!! har ikke klart å finne fram til sangen før nå, men fant den blant ei liste jeg følger på Spotify :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40% på all motorolje på Eropris. Tilbudet gjaldt mandag - tirsdag denne uken, så er nok forsent nå.

Så det tilfeldigvis når jeg skulle hente madamen. Ble selvsagt bæring og syt i bilen når jeg snudde for å kjøre innom å kjøpe noe så teit som motorolje, men når jeg kom fram til der hvor olja sto i butikken så la jeg merke til at prisen var justert opp i forkant! 479,- eller noe for 4L MOBIL1 fullsyntetisk 5W-40. Da ble plutselig ikke 40% oppå der noe å storhamstre for.

Jævla grådig gjort :stupid:  Gadd ikke kjøpe en liter en gang.

Rimelig nok, men da får jeg det billigere fra fat på jobb (verksted).

 

Tja, når jeg var ansvarlig for bl.a. jernvare og bilprodukter på Europris så var oppjustering av priser ikke en praksis. Nå kan jeg ikke si at jeg husker hvordan prisnivået på MOBIL1 er, men "i min tid" så var det heller ikke en fastvare, kun noe som ble bestilt inn til kampanjer og da gjerne til gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis wicky !

 

Kjapt teknisk spørsmål.

Jeg lurer på om noen kan forklare meg hva dette systemet gjør:
 

254.png

 

AIR PUMP F VACUUM CONTROL

 

Fordi at slange 1, 5 ,12 ,3 var rimelig morkne. nr 3 falt i biter. Så jeg fikk bare tak på en silikon slange i den størrelsen fram til jeg får tak i en ordentlig. Funker det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...