Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eksosresirk m. slager, ventiler og en vakuumkontainer?

Såfremt ikke slangen blir flat ved vakuum kan jeg ikke se noe problem ved å bruke slangene du nevner. 

Kjøp for guds skyld ikke vakuumslanger hos biltema, da de er selvdestruerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bimmers.no/topic/779666-wicky124-sin-199-e46-328ia-med-alt-utstyr/

 

 

tråden på e46...ingen coupee... dessverre...bare en kjedelig sedan :)

Kødder du, er det du som har kjøpt denne :D Gamle bilen til naboen der jeg vokse opp, husker den bilen veldig godt. Mener den er Svenskimportert, han var Svensk selv og hadde den med seg når de flyttet til Norge og ble våre naboer :) Er mange år siden han hadde den nå, husker min far den gang hadde ganske ny E46 320I 2,2 og at jeg var litt misunnelig på 328en :P

Gratulerer med flott bil, du er på riktig vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du, er det du som har kjøpt denne :D Gamle bilen til naboen der jeg vokse opp, husker den bilen veldig godt. Mener den er Svenskimportert, han var Svensk selv og hadde den med seg når de flyttet til Norge og ble våre naboer :) Er mange år siden han hadde den nå, husker min far den gang hadde ganske ny E46 320I 2,2 og at jeg var litt misunnelig på 328en :P

Gratulerer med flott bil, du er på riktig vei :)

 

 

Tyskimport ifølge papirene jeg så... Men kan hende jeg hørte han feil... Var en dame som stod som eier nå...hun hadde hatt den en del år allerede... men kan godt hende den er svenskimport ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosresirk m. slager, ventiler og en vakuumkontainer?

Såfremt ikke slangen blir flat ved vakuum kan jeg ikke se noe problem ved å bruke slangene du nevner. 

Kjøp for guds skyld ikke vakuumslanger hos biltema, da de er selvdestruerende.

 

Silikon slangene er jo relativt mye mykere enn vakum slangene som originalt skal stå der. Under hvilke omstendigheter kan de bli flatklemt.

Det eneste jeg klarer å lese meg fram til er at det er en luftpumpe som hjelper og justere motor vakum fram til den er varm, eller noe i den duren..( riktig?)

 

Fant ikke slanger på biltema som passet heller. Disse er laget for fuel til rc biler tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil da Wicky, blir mx5n til salgs da? Eller åssen blir det med planen om Quattroporte?

takk :)

 

Mx5en selges ja... Har kjøpt tilbake min gamle mercedes 230 CE ...da har jeg ikkeno behov for 2stk sommerbiler... Quattroporten er det fremdeles planer med! C klassen leveres inn på torsdag...avvente til den er solgt så blir det jakt på den riktige maseratien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskimport ifølge papirene jeg så... Men kan hende jeg hørte han feil... Var en dame som stod som eier nå...hun hadde hatt den en del år allerede... men kan godt hende den er svenskimport ja...

Den er førstegangs registrert i Norge tidlig i 2004 eller? siden den har PD11..... Min far sin 320I hadde også PD11...... da den var ny dette året og jeg husker det var artig at de begge hadde regnummer som begynnte på det samme. Er 90 prosent sikker på at denne kom ifra Sverige, men skal ikke være helt sikker selvsagt. Er også mulig den ble importert til Sverige for så å bli kjørt til Norge, siden den har tyske spesifikasjoner som jeg kan se.

Tror det iallfall er 7-8 år siden jeg har sett den sist så er lenge siden min nabo hadde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du crome lister bedre enn mørke ? Say whaaaat ??

Sent from space using Tapatalk -

 

 

Aldri likt shadowline... Liker krom :) Men det må kanskje være fordi jeg er født mercedeselsker...Der er kromlister på de dyre modellene, mens på de billigste modellene så er det "shadowline"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt shadowline... Liker krom :) Men det må kanskje være fordi jeg er født mercedeselsker...Der er kromlister på de dyre modellene, mens på de billigste modellene så er det "shadowline"....

Også grått tak trekk ! :)

Hehe godt vi er forkjellig :) jeg for min del skal aldri ha BMW uten msport, svart tak trekk og shadow line igjen. Hatt en gang å mistrivdes faktisk.

Di tingene gjør hele BMW'en i mine øyne. Helt annet inntrykk av bilen ! :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ut på en vaktjobb i stad, gjorde meg ferdig der før jeg kjørte hjem! I det jeg gikk inn døra ringte jaggu den bedritne vakttelefonen igjen :( Grr!!  
Hjemme igjen nå, men er nesten redd for å legge meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...