Erik89 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Herregud, 5-6 uker behandlingstid for EN politiattest......... jeg må liksom ha det ASAP! Skulle tatt det tidligere da? Om ikke du fikk beskjed om å skaffe det i dag da, men da burde vedkommende som ba deg skaffe det asap bare smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Skulle tatt det tidligere da? Om ikke du fikk beskjed om å skaffe det i dag da, men da burde vedkommende som ba deg skaffe det asap bare smøre seg med tålmodighet Er jo (som nesten alle andre slike plasser) håpløst lang behandlingstid, men er som du sier sånn det er Det kommer når det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Syns de ofte oppgir "worst case". Jeg skulle få utsendt kjøreseddel av politiet og fikk beskjed om ca 2 uker. Jeg ringte de etter et par dager og da var alt klart om jeg hentet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Endelig fått meg ny jobb! Deilig å kunne slå seg til ro etter 2 måneder med intens søking og ringing rundtom... Sent from my iPad using Tapatalk HD hermanoo90, Skårholen, Diiesel og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Fredrik! Jeg leser i VG i dag at vår alles kjære Hugh Laurie skal spille på Bluesfestivalen i Notodden i sommer. Nesten så jeg skulle tatt meg en tur bare for å få en autograf hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Endelig fått meg ny jobb! Deilig å kunne slå seg til ro etter 2 måneder med intens søking og ringing rundtom... Sent from my iPad using Tapatalk HD Grattis! matrosjobb? Isåfall, hvor? Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Endelig fått meg ny jobb! Deilig å kunne slå seg til ro etter 2 måneder med intens søking og ringing rundtom... Sent from my iPad using Tapatalk HD Grattis Hvir har du fått deg jobb ? Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Endelig fått meg ny jobb! Deilig å kunne slå seg til ro etter 2 måneder med intens søking og ringing rundtom... Sent from my iPad using Tapatalk HD Jeg har ikke jobb -.- Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Gratulerer med ny jobb, Haukefer!! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Takkt takk alle! Matrosjobb hos Fosnavåg Shipping. Skal ombord på Viktpria Lady Sent from my iPad using Tapatalk HD turbina10, hermanoo90, Dal-z og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hvor er lambdasonden på min bmw 320i e36 1992 vanos ??? hørt at det er 2 ? har uoriginalt eksosanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Sjekk på eksosmanifold, før/etter katalysator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Er det en sånn som passer til min bil?? http://www.skruvat.no/Lambdasonde-P13159.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Sjekk på eksosmanifold, før/etter katalysator. Jeg har ikke katalysator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Er usikker på om den er inntil 99, eller til akkurat 99mod eller nyere. Hehe Men står universal da, så regner med det passer om årsmodellen på bilen er innenfor det som er oppgitt. Du kan også evt. finne delenummer og slå det inn på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg