Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt utrolig hvor stor forskjell det er egentlig! Lå å luska opp te hytta i kø etter alle forsiktige byfolka som lister seg opp på "fjellet" med sine nye x5, q5/7 og cayenne med nye piggdekk og firehjulstrekk (huff) forrige fredag, lå vel på 0.8, kjørte ned igjen lørdag kveld og lå på 1.2 :P og det er endel høydemeter, som har endel å si på forbruk :)Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Jeg har helt motsatt erfaring fra deg. Syns "byfolkene" kjører som svin opp på fjellet. De tenker ikke på annet enn destinasjonen. Da jeg, julianv og en annen kjørte hjem fra Geilo for noen uker siden så måtte vi stoppe flere ganger og slippe forbi div Suver og nye Audi/Bmw. Det var altså klink is over hele vidden, og folk kjørte som galninger. Sikkert en del med barn i bilen også....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt motsatt erfaring fra deg. Syns "byfolkene" kjører som svin opp på fjellet. De tenker ikke på annet enn destinasjonen. Da jeg, julianv og en annen kjørte hjem fra Geilo for noen uker siden så måtte vi stoppe flere ganger og slippe forbi div Suver og nye Audi/Bmw. Det var altså klink is over hele vidden, og folk kjørte som galninger. Sikkert en del med barn i bilen også....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Har noen av de og, men de siste mila der det er ordentlig snøføre så kjører de fleste som sinker selv om de har nye firehjulstrekkere.. jeg holdt fint følge uten abs, med under 3mm spor og nesten ingen pigger igjen :P (ja, det er dumt mtp dekka, men oppdaga ikke at d var så ille før fredagen jeg reiste)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den foran batteriet da? Slik at man må fjerne kledningen for å komme til?

 

 

Dæven, og jeg som vurderte E38 750ila å trodde jeg kunne holde meg under literen :D

 

Du klarer vel akkkurat litern på langkjøring, men på bykjøring bærer det fort i vei med 1.6+.

Snittmåleren min står på 1.34 i disse dager, men det er inkl. en god del langkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørt om du hadde holdt like godt fulge når det oppstod en situasjon som gjor at du måtte bråbremse.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nei, absolutt ikke.. passa på å ha god avstand :)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Sjekka skiltet, kjenner du han eller er det synlige forskjeller? :)

gikk ut ifra det var M6 pga utseende og lyden, for den var syk! Nødt til å være noe slags sportseksos, hvertfall siden det "bare" er 640 :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Sjekka skiltet, kjenner du han eller er det synlige forskjeller? :)

gikk ut ifra det var M6 pga utseende og lyden, for den var syk! Nødt til å være noe slags sportseksos, hvertfall siden det "bare" er 640 :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Så med en gang at det ikke var en M6 ;) Ett raskt søk på skiltnummeret avslørte at dette er en 640I fra 2012, bruktimportert i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!

Ting å være obs på: bildene lyger litt. Med mindre det står flatskjerm, er det knøttsmå kasse TVer. Men ja, mye som ser bedre ut på bilder. Haha.

Betjeningen er østeuropeisk og kun ene snakker litt norsk. Ellers er det engelsk ddt går i. Vi så kun to andre som snakket norsk der (av gjestene). Det var nesten som å være i en liten bygd i japan, der alle glor på deg fordi du ser rar ut. Haha. Var en del polakker og rumenere også. Men så var dette midt på sommeren. Er butikk og bensinstasjon rett over veien. :)

Utne camping er nabo'n min

Nærmeste butikk er 5min unna med bil ca, men bensin er 1min unna

Aldri vært der, men virker som at det er en del utlendinger der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bil teoriprøven bestått for 2 gang :D Denne gang med bare 2 feil :)

 

Så er søknad om tilbakelevering av førerkort levert og så er det bare vente på den går igjennom, slik at jeg kan bestille oppkjøring :)

 

Teorien gikk overraskende lett :P Fant ut i går at jeg skulle ta den i dag, så tok sånn test på nett 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bil teoriprøven bestått for 2 gang :D Denne gang med bare 2 feil :)

Så er søknad om tilbakelevering av førerkort levert og så er det bare vente på den går igjennom, slik at jeg kan bestille oppkjøring :)

Teorien gikk overraskende lett :P Fant ut i går at jeg skulle ta den i dag, så tok sånn test på nett 2-3 ganger.

Gratulerer :) Blir vell deilig å kjøre igjen snart? :P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :)

 

Er egentlig fortsatt veldig lenge til jeg kan kjøre, men ser ut som jeg kanskje er veldig heldig og kan ta oppkjøring igjen snart :) Får vell vite det om ca 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...