Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet 17 timer i dag. Møtte på en uglefamilie i sta på 3 familiemedlemmer. Helt grå og anslagsvis 30 cm høy

Skrevet

Ikke feil det da ;) Pene biler :) På tur ut på sjøen igjen jeg.. Gleder meg til friiiii ! Når det enn måtte bli.....

Skrevet
Nypris i Norge er 3300,- pluss frakt.

Mine kom vel på 2000,- inkl. alt. fortsatt altfor mye penger, men adskillig bedre enn i Norge.

Hadde forøvrig ikke vært aktuelt å kjøpt de om jeg måtte betalt stort mer.

Vet ikke helt hvor du har sjekka, men på jobben koster de 2290,- (Link)

Skrevet
Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos!

Hva skal du i Tromsø ?

Skrevet

Da fikk jeg knust noen glassruter også med god gammaldags steinkasting :wink: Vi var ute og gikk tur i skogen her i stad og kom over noen forfallene gamle drivhus som vi kasta stein på som små(var forfallene allrede da), jammen var det ikke noen hele ruter igjen også :) Blei 8 år igjen med en gang, hehe :lol:

Skrevet

Jeg skjønner :) Skal innom rorbua å hente meg noen glass hvertfall!

@Fredrik: Kommer sikker noen overskrifter i avisa. Er vel ikke mer stort å skrive om :) Agurknyhet fra Arendal. "Eldre mann kastet stein på fredet bolig."

Skrevet
Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos!

Dæven hain steike kor arti. :-) Det e djævelsk triveli folk dær.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...