316 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Har jobbet 17 timer i dag. Møtte på en uglefamilie i sta på 3 familiemedlemmer. Helt grå og anslagsvis 30 cm høy
316 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Har fått litt E92-kick nå. Greit å jobbe lange dager da !
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ikke feil det da Pene biler På tur ut på sjøen igjen jeg.. Gleder meg til friiiii ! Når det enn måtte bli.....
Jordfræsar Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos!
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Tromsø er en flott by med mange hyggelige imøtekommende mennesker Som stort sett alle nordlendinger er
Jordfræsar Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jo lenger nord man kommer jo hyggelige er dem! Hyggelig hu jeg kjenner fra Hammerfest, rimelig langt nord hvertfall
Matz Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nypris i Norge er 3300,- pluss frakt.Mine kom vel på 2000,- inkl. alt. fortsatt altfor mye penger, men adskillig bedre enn i Norge. Hadde forøvrig ikke vært aktuelt å kjøpt de om jeg måtte betalt stort mer. Vet ikke helt hvor du har sjekka, men på jobben koster de 2290,- (Link)
Glema Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos! Hva skal du i Tromsø ?
Jordfræsar Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Var på www.tromsøwifefinder.no og treffe min kommende fru! Nei jeg skal bare være med familien en tur nordover. Ingen har vært der før så er på tide fant vi ut Hur så?
Glema Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Bare nysjerrig Bor på Finnsnes som er ca 2 timer sør for Tromsø
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Da fikk jeg knust noen glassruter også med god gammaldags steinkasting Vi var ute og gikk tur i skogen her i stad og kom over noen forfallene gamle drivhus som vi kasta stein på som små(var forfallene allrede da), jammen var det ikke noen hele ruter igjen også Blei 8 år igjen med en gang, hehe
Jordfræsar Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg skjønner Skal innom rorbua å hente meg noen glass hvertfall! @Fredrik: Kommer sikker noen overskrifter i avisa. Er vel ikke mer stort å skrive om Agurknyhet fra Arendal. "Eldre mann kastet stein på fredet bolig."
fish Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos! Dæven hain steike kor arti. Det e djævelsk triveli folk dær.
Anbefalte innlegg