Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En jeg jobber sammen med har den, men den er litt for stor for meg.

Gikk fra 1020 til iphone 5s her for en mnd siden, men savner nokiaen veldig.

Jeg har hatt iphone før. Prøvd Damsung etc. Bytta til iphone nå å jeg syns den er best mtp størrelse, bruker vennlighet og ikke minst det klareste displayet !

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye M5 med Hartge tuning som gir 642 hk og 810 nm må være min ultimate drømme bil ! Er Ferrari 458 prestanda med komfort og plassen til eb vanlig bil. Bedre blir det ikke ! :)

Vanlig F10 M5 er jo i realiteten ca ett et halvt sekund saktere enn 458 Italia så er jo ikke ille det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe.

Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå :)

Hahaha noen som har vært SÅ full før?

Postet bilde

Hmmm, har unormalt vondt i ryggen.. og generelt slapp! Har ikke tenkt over det. .

The Shield! Begynte nettopp å se på det igjen. Utrolig bra serie :-)!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så piloten, ikke overbevist :P Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen.

 

 

sesong 1 er døøøøøende kjedelig..med unntak av siste to episodene..så tar sesong 2 helt av..sesong 3 er stille...4 5 6 er kaos!!!

 

 

Den ligger klar til streaming på netflix med norsk tekst..er vel lovlig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange truckere innpå her eller? Er ikke det selv, men virker som at her er en del? 

Jobber i ett firma med diverse biler, hadde blant annet en T580 Topline før, som ble bytta ut med en FH16 750, veldig påkosta begge to, med 5 aksler :)

Busengdal Transport forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg når du slår min rekord fra ifjor..

haha, ja husket det. Var vell ekstremt uheldig ifjor ja..

Har nå meldt meg frivillig i redningselskapet idag.. Gøy å ha noe å gjøre på når jeg er på fri også :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...