wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Synes det er litt vel overkill med all denne vaskepraten... folk med gamle biler bruker masse kroner på å vaske den nøyyyeee...også er den skitten igjen dagen etter...menmen..folk er forskjellige Jeg gjentar meg selv: leverer bilen til den lokale sjappa, 250kr innvendig og utvendig vask. tar meg en røyk og drikker cola mens jeg surfer på tlf... så er bilen ferdig... Hvorfor skal jeg stå og vaske og svette og kanskje bruke 200kr på en vask når jeg kan få en annen til å gjøre det for tilsvarende pris? Kjexx reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Satan for noen elitister dere er, grine fordi dere blir servert indrefilet på ikeatallerkner. Jaja, dere slipper vel å bli invitert på middag og festlig lag til slutt.Man skal ha noe å klage over! Synes bare det er så nitrist, trenger ikke være Rosenthal akkurat...Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Har bare brukt Biltema sin gule 10-pakning med svamper som inneholder såpe helt si jeg fikk min første bil. Var først i dag jeg så hvor ripete skjermene hadde blitt. Etter vår- /sommerpoleringen blir det nok å skaffe en vaskehanske ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Flonoen: Tror ikke Fredrik dør om han ikke får spise fra fint servise. Vi har grilla entrecote på engangsgrill med en victorinox swiss army knife som eneste redskap, servert på papptallerkner med plastbestikk rett inntil gjerdet på ACR. På samme tur kokte vi mat med primus under åpen himmel på en benk utenfor en bensinstasjon ettellerannet sted på nordmøre! (tror vi beundrer fuglelivet på bildet her.. eventuelt snur oss bort fra papparazzi robkill) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jappsen folks, fikk kjøpt meg bil igår.. Audi S4 C4 Avant '92 mod, 4.2l v8 med manuell Nå kan alle dere med de stygge E30'ene smake på kølla mi mens jeg drar forbi wicky124 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 ooooo nei sånt kan du ikke si! Vet du ikke at bimmere fra 80/90 tallet er best uansett hva slags motor de har??? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jappsen folks, fikk kjøpt meg bil igår.. Audi S4 C4 Avant '92 mod, 4.2l v8 med manuell Nå kan alle dere med de stygge E30'ene smake på kølla mi mens jeg drar forbi Ai, en sånn derre VK1 Bilemekanikerbil ja! Noen foretrekker å gå skole for å lære å skru, andre kjøper seg gammel og som oftest misbrukt S-Audi Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Hehe, denne er nok skuddsikker, nylig montert skuddsikre glass i den eneste problemet var litt kakling fra motoren.. men slik er det vel på 350.000km uansett! bare 42.000kr eksl. reg avgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 ja, også var den ikke eu-godkjent, men det var visst ikke noe problem å fikse sa selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg får meg ikke helt til å tro at noen skulle ta seg bryet og kostnaden med å montere skuddsikre glass i en 92mod Audi Men ellers, grattis! Ta det pent da, husk at slekta må føres videre! Edit: NEI!! "Ikke noe problem å fikse" er ALLTID bad news når det kommer fra selgers kjeft! Dette har jeg lært etter å ha kjøpt bil med hjertet ca 47 ganger hermanoo90 og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Den har fått på svart film på alle ruter, kosta 12000kr, tar både kuler og murstein Sleit forøvring med andre giret på vei hjem. Måtte nesten spenne i girspaken for å få den i gir, så jeg droppa å bruke det.. Noen med tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Tips. bildene over fra Nytern sier vel sitt Sent from space using Tapatalk - knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Ai, der har jeg 0 fornuftig input.. Skulle dog ikke forundre meg om det henger etellerannet audiorakel her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Tips: sjekk kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg