Fredrik 90 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Jeg hadde sølv alulister i min facelift E39 (det var en 2002 modell og ikke en ombygd 1996 modell slik som de fleste facelift E39er er i dag), det var originalt til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Det ser langt mer eksklusivt ut med blanksvarte lister innvendig.. q1337 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Smak og behag folkens! Har det noe å si om veivsensor er original eller uoriginal? prisforskjellen er 500 og 1300 (E38 728) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Har fått et tilbud på noen nye 19" 3 serie felger ET 30 som jeg lurte på å slå til med på min E61Problemet er bilen er svart, og felgene er svart. og ikke minst så er det jo helt feil ETFelgene er 9.5 breie ET 30 på Alle 4 må vel ha 10mm spacer foran og 20mm spacer bak om dette skal bli fint?Svarte felger på svart bil, er egentlig det noe fint?Dette er bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Svarte felger på svart bil forsvinner helt, ser ikke bra ut etter min mening. Lakker senter i en mørk gråfarge, det tror jeg hadde gjort seg eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ja det kunne blitt fint, men er det fine felger? klarer ikke bestemme meg føler de er litt 18års felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Personlig synes jeg ikke de var noe fin. De ser litt ut som 18års felger, som du sier. Tror mye av problemet mitt med de felgene er at de er konkav feil vei. Hadde dette vært 5-serie innpress så hadde de nok vært konkav andre veien, eller iallefall flate. Heller ikke så glad i helt svarte felger i utgangspunktet, og de der så vel faktisk matt-svarte ut også? Det er i så enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Matt sort i senter, ja! Konveks du tenker på? Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Haha, konveks er ordet ja! Nettopp våknet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 De så litt fjortis ut, syns ikke dem var noe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ja sitter med samme følelse, men jeg kjører på er 500 kr felgen, kan alltid bruke de til Transporter T5'nLakker nok hele felgen i en annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Nå vet ikke jeg om du er ute etter billige felger til E60 eller om du bare tilfeldigvis ble tilbudt disse til gi-bort pris, men du kan alltids sjekke ut BM Auto Sport: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/index.php/new-inch-c-51_24_147_35_238 Dyrere enn 500kr felgen, men ganske billig og de har ganske mange tøffe felger. mort reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Har sett på de der ja, blir endel dyrer. Da handler jeg heller bare på GS tror jeg. Grunnen til disse felgene her er aktuelle. De ligger i nabolaget.Vil egentlig ha 20" på 5eren så får se hva det blir til, men henter de uansett greit å ha liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Da har ny eier kjørt avgårde med E30en Snufs og hurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne ut ka nummer dette er.. +393661513745 5 ubesvarte anrop.. ringer ofte. +39 er fra Vatikanet visstnokk o.O Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg