Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått et tilbud på noen nye 19" 3 serie felger ET 30 som jeg lurte på å slå til med på min E61

Problemet er bilen er svart, og felgene er svart. og ikke minst så er det jo helt feil ET
Felgene er 9.5 breie ET 30 på Alle 4  må vel ha 10mm spacer foran og 20mm spacer bak om dette skal bli fint?

Svarte felger på svart bil, er egentlig det noe fint?

Dette er bilen
600.JPG?psid=1


1902971_10202698729366251_1639861036_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke de var noe fin. De ser litt ut som 18års felger, som du sier. 

Tror mye av problemet mitt med de felgene er at de er konkav feil vei. Hadde dette vært 5-serie innpress så hadde de nok vært konkav andre veien, eller iallefall flate.

Heller ikke så glad i helt svarte felger i utgangspunktet, og de der så vel faktisk matt-svarte ut også? Det er i så enda verre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om du er ute etter billige felger til E60 eller om du bare tilfeldigvis ble tilbudt disse til gi-bort pris, men du kan alltids sjekke ut BM Auto Sport:

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/index.php/new-inch-c-51_24_147_35_238

 

Dyrere enn 500kr felgen, men ganske billig og de har ganske mange tøffe felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på de der ja, blir endel dyrer. Da handler jeg heller bare på GS tror jeg. Grunnen til disse felgene her er aktuelle. De ligger i nabolaget.

Vil egentlig ha 20" på 5eren så får se hva det blir til, men henter de uansett greit å ha liggende :iwant:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...