winchester Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Er jo garantert flere inne på forumet her som kommer til å miste lappen, men jeg har ikke sett noen andre som lager like mye oppstyr som Zibiri når noe ikke går helt som planlagt. Og for å toppe det hele har han ikke eid en BMW før heller.
Fredrik Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Uff... Zibiri. Det vanker nok en ubetinget fengselstraff for å kjøre 94 Km/t i 50-sone og det er som noen har påpeket allerede ikke noe du kan velge selv. Forenklet forelegg benyttes ikke hvis hastigheten var mer enn 25 Km/t over fartsgrensen i 50-sone. 20-25 Km/t over fartsgrensen i 50-sone gir som utgangspunkt 6500 kroner i bot samt 2 prikker. Du er langt over dette og må nok belage deg på å snekre paller i 20 dager eller noe i den duren. Du mister selvfølgelig lappen i relativt lang tid og hvis du er innenfor prøvetiden må du opp til en ny førerprøve også. Jeg ville ha tatt kontakt med en advokat hurtigst mulig.
oddis Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Neida, men er ikke vits i og være så eplekjekk fordi jeg har driti meg ut. For å være helt straight med deg så husker jeg ennå de berømte innleggene du hadde tidligere om all mulig idiotkjøring med en viss Volvo (?). Bare lær noe av det. 50 soner er ikke for å ligge i 100. Kjenner til 80 soner som har blitt 50 soner jeg også. Skal du kjøre fort der så får du kalkulere inn risiko. For hva det er verdt så får du nevne det i tingretten. Skal du kjøre fort så finns det egnede veier og tidspunkter.
VegarVS Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 hadde jeg dritt meg så ut, ville jeg aldri ha posta det her på et forum, som du sikkert vet selv at det kan bli litt drittslenging, eller at folk bare sier sin mening om saken.. og her er det jo ingen tvil om at alle mener det samme
Erik89 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hahaha xD Haha, endelig skjedde det. Kunne vel igrunn ikke stå opp til en morsommere nyhet enn det her. It just made my day!
winchester Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jordfræsar: Haha, svensker. Clerion: Saint Goban?
Jordfræsar Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Faen, nå kommer lyn og torden igjen! Møkkavær...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 jeg vil ha lyn og torden men får det aldri Har sitti 3 timer i produksjonsmøte, holdt på sovne flere ganger, og når jeg sskulle reise meg fra de drittstolene på møterommet sov begge beina.. Glad det er noen uker mellom hver gang ja!
Jordfræsar Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Sitter og venter på en pakke fra bring. Effektforsterker til stereo´n Passer bra i det driitværet og spille musikk!
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Mellomaksling lageret knakk i rushen til jobb idag! morro, bilen er så lav så kan ikke sette den i grøfta! så sperra heleveien
Anbefalte innlegg