Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, han er ikke det, men halaldyr spises av muslimer. De ser ut som kuer, bare at de er myyye mindre og mye mer fluffy.

Bilde av halaldyr:

fluffy-cows.jpg

Blodfargen til halaldyr er så mørkt at det ser svart ut, og hannkjønnene kan faktisk reprodusere de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi muslimer er pålagt å spise det i følge troen de har. Mange mennesker i vesten har også gått over til å bare spise halalkjøtt pga gode næringsverdier :) De kalles halalianere og kan sammenlignes med vet vegetarianere som bare spiser frukt og grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi muslimer er pålagt å spise det i følge troen de har. Mange mennesker i vesten har også gått over til å bare spise halalkjøtt pga gode næringsverdier :) De kalles halalianere og kan sammenlignes med vet vegetarianere som bare spiser frukt og grønt.

Aha da er jeg med! Stakkars kua xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi muslimer er pålagt å spise det i følge troen de har. Mange mennesker i vesten har også gått over til å bare spise halalkjøtt pga gode næringsverdier :) De kalles halalianere og kan sammenlignes med vet vegetarianere som bare spiser frukt og grønt.

 

En veganer ønsker jo at dyra skal få være i fred, men en halalinspirert utgang må da bli det totalt motsatte siden han ønsker dyra skal ha det jævligest mulig i det dem går ut? Skjønner at det ikke er formålet, men blod vil jo det uansett være i kjøttet så hvor mye bedre næringsverdier kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvorfor det? Stemmer ikke det han sier?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sikkert fordi jeg røpet sannheten mens han tullet med deg. Så jeg avslørte på en måte spøkan hans.

Jeg svarte bare på hva det var når jeg så du hadde fattet misstanke og sa du mente halal var slaktemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å kle seg godt det da ;)

 

"Det finnes ikke noe som dårlig vær.." du vet resten :P

Kledde meg godt og tilbakela 6,5 kilometer i dag. I morgen er det spådd knallvær og jeg har planlagt en rute på 8,8 kilometer langs en "veg" fra 1600 tallet på vestsiden av Glomma. Blir koselig, har nå gått 2,5 mil på 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har ingen peiling på næringsverdiene, bare trollet Freakshow litt :D

Ja, halalkjøtt er vanlig kjøtt (storfe, kylling, geit osv) som bare har blitt slaktet annerledes :) Unntaket er svin, det spiser ikke troende muslimer:)

Sikkert fordi jeg røpet sannheten mens han tullet med deg. Så jeg avslørte på en måte spøkan hans.

Jeg svarte bare på hva det var når jeg så du hadde fattet misstanke og sa du mente halal var slaktemåten.

Hahaha ja jeg skjønte jeg ble trolla etterhvert der xD må le av meg selv noen ganger xD

Ettermiddags skift på jobben så ekke helt med xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...