Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik90: Slanger har jeg ikke så store problemer med, bare man finner en stokk å slå med i umiddelbar nærhet. Går an å paralysere de om man treffer hardt på kroppen til dem.. Men disse jungeltusenbenene hadde fått meg i panikk. Edderkopper er jævlige, men de er små nok til å knerte med skoa på. En skorpion hadde jeg bare sparka vekk også. Tusenben av den størrelsen hadde jeg vært redd for skulle klamre seg til foten min eller noe sånt.

Glad jeg bor i Norge der vinteren kverker det meste av insekter!

Har heldigvis vært så heldig å ikke møte på noen huggom eller noe ute i skogen, ennå iallfall ;) Men jeg hadde garantert satt ny personlig rekord i 60 metern om jeg møtte på en slangejævel på en smal sti, derfor tramper jeg godt i bakken når jeg går i skogen for å skremme dem bort. Edderkopper er ikke det værste synes jeg, men er de store så er jeg ikke helt komfortabel.

Ja det er godt vi bor i Norge, vi har ikke så mye farlige dyr her, ikke farlige fisker i vannet, liten sannsynlighet for noen naturkatastrofer og vinteren tar som du sier knekken på mye ulumskheter :) Grøsser med tanken på å bo litt utpå landet i Australia eller USA, med mye rart luskende rundt i busker og inn åpene kjellervinduer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater edderkopper. Så jeg også føler det er godt jeg er Norsk. Så noen ufyselige dyr når jeg var i Syd Afrika som jeg er veldig glad for at vi ikke har her.

Foreksempel denne som det var hundrevis av i store nett lamgs veien.

post-49693-0-25513000-1397779507_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaater insekt! Burde kanskje latt var å gå inn hit å surfe før jeg la meg..

Noen andre som er hekta på House of Cards? Hadde aldri trodd att jeg skulle like den serien.. Første minuttene i første episoden gjorde meg hekta! Kjedelig å vente til februar før neste sesong kommer.

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...