Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, mente såklart BE på Ledsakeren

 

Se der ja, henne fant du denne ?

Vegvesenet

Står til og med på nynorsk, så da må det stemme..

Lurer på om samme reglene gjelder for kjørelærere (må ha hatt lappen sammenhengende de siste 5 årene)

Kjipt å miste lappen da isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig, ja. Ikke rørt på fjorten år er jo et tegn på noe. Hadde en spoiler på luka bak, og krysseikfelger samt sotede baklys. Var en gammel ragger antakelig :)

Du har ikke noe mer info om disse bilene da? Send en PM f.eks. Mye rust eller overkommelig? Snart Mai, og det er fortsatt kaldt og kjøre sykkel morra og kveld, midt på dagen erre herlig stortsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Volvo har sykt dårlig svingradius. Det kan være hovedgrunn til at jeg ikke gidder å vurdere Volvo engang så lenge jeg bor i Oslo... Finnes ikke en eneste vei i denne byen en stor Volvo hadde klart u-sving på uten å rygge midt i veien...

Skrudd mye volvo og foreldra mine har V70 og C70, og alt er "fryd og gammen" helt til jeg kommer til en p-plass... når jeg er vant til bmw med 43 grader lock, så duger ikke 30 grader noe serlig.

(OG aut kassa i c70'en er en syyyyk buzzkill! bruker mer tid mellom gir enn i dem og har den så slapp converter at den ligger ALLTID på 3000rpm under belastning!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe mer info om disse bilene da? Send en PM f.eks. Mye rust eller overkommelig? Snart Mai, og det er fortsatt kaldt og kjøre sykkel morra og kveld, midt på dagen erre herlig stortsett.

Så ikke fryktelig rusten ut den i garasjen. Fremskjermen sto ved siden av bilen og dempertårn på samme side var demontert. Glemte faktisk å sjekke om det var sekser, men er 99 prosent sikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(OG aut kassa i c70'en er en syyyyk buzzkill! bruker mer tid mellom gir enn i dem og har den så slapp converter at den ligger ALLTID på 3000rpm under belastning!)

Haha en barndomsvenn jeg har, har hytte på Nesbyen, splitter ny Volvo Xc70 med diesel kjørte vi oppover der en gang da jeg var mindre. Faren som kjørte var gammel rallycrosskjører og jeg har hele tiden trodd det var grunnen til høyt turtall, for han la turtallet rett over rødfeltet bare han gav gass :P Må være irriterende for alle Volvo eiere :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha noe sånt:

 

http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=47891297

 

http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=47896216

 

 

 

Hva koster det obligatoriske på MC om man kan kjøre MC fra før?

4.3 Refleksjon oppsummering  400,-

Dobbeltime  1700,-

Førerprøve  1900,-

Kjøretime  850,-

MC kurs 12 timer  2000,-

Trinn 3 Sikkerhetskurs i presis kjøreteknikk  6075,-

Trinn 3 Veiledningstime  830,-

Trinn 4 Sikkerhetskurs på vei  6200,-

Lappen min havna vel på rundt 22.000,- hadde vel 4 kjøretimer utenom det obligatoriske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om noen trenger helforliering.... 10k ink alt ferdig på bil..Veldig mange farger..alt fra matt sort til rød carbonkrom :)

er dette noe som gjelder bare nå, eller kan jeg kontakte deg til høsten igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...