HPVL Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Liker at det diskuteres legemidler her! Dette er absolutt mitt fagfelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Vi har en Saab 93 aero 2004 mod og den har i det siste begynt å hyle sykt fra turboen når den slår inn, jeg synst det er fett, men er det ett tegn på at den begynner å bli dårlig? har aldri hørt turbosus fra den før..tegn på at Turboen er på vei til å gå sønder, hadde det vært en dieselbil hadde ikke jeg sjanset på å kjøre så veldig langt med det(Les "diesel runaway").Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Åja, har selv ikke kjørt lengere enn til Gardermoen men opp dit var det iallfall flott firefeltsvei Du er ganske langt unna Elverum da min gode venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Du er ganske langt unna Elverum da min gode venn Er ikke 4 felts veil opp til gardermoen fra Oslo sentrum. Skifter mellom 2-3 og 4 Kjørte opp dit senest i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Min er dessverre ikke fullspekket. Skulle veldig gjerne hatt 2-literen på 140hk og skinn. Og savner soltak. Har også vanlig tenningsnøkkel, og ikke startknapp. Merker det er litt stress å kjøre forbi nå - må planlegge mer og time giringen litt mer nøyaktig. Bykjøring og køkjøring er ikke så moro med den, da dieselen er utrolig lite smidig i lave hastigheter. Og det start/stopp-systemet er bare slitsomt og unødvendig... Mondeo mk4 skulle jo egentlig vært byttet ut i år (USA fikk den nye i fjor), men den har blitt utsatt pga problemene i Belgia. Ford skal flytte produksjonen til Spania, og fabrikkarbeiderne har demonstrert og blokkert biler fysisk. Og når nye biler har blitt transportert ut av lokalene har arbeiderne kastet stein på bilene og ødelagt dem, slik at de må snu i døra...Herlig. Min har vel alt utenom takluke. Har heller ikke elektrisk bakluke, men vet ikke om de kom med det, eller adaptiv CC? Veldig fornøyd med den, men jeg er litt skuffet over girkassen. Har hørt så mye fantastisk om Powershift kassen til Ford, men den er nykkete i lavere hastigheter og girer ikke så sinnsykt fort. Gamle 7-trinns automaten i Mercedes girte nesten like fort, samtidig som den var mye finere i lavere hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Bare meg? Synes ikke noen norske bilprogram fenger. Er liksom et eller annet med programlederne som skal "ødelegge". Hadde trua på Panser, men blir ikke underholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Er ikke 4 felts veil opp til gardermoen fra Oslo sentrum. Skifter mellom 2-3 og 4 Kjørte opp dit senest i går kveld. Ja, det stemmer også. Men veien er i hvert fall ok fra Karihaugen og dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Ja, det stemmer også. Men veien er i hvert fall ok fra Karihaugen og dit Jepp, liker spesielt den "lange neddoverbakken etter at det blir "100" sone" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Skål for helga Ble en Corona faktisk. Sommerfeeli'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Bare meg? Synes ikke noen norske bilprogram fenger. Er liksom et eller annet med programlederne som skal "ødelegge". Hadde trua på Panser, men blir ikke underholdt. Ikke bare deg. Blir langt mer imponert over vittige briter. Selv amerikanere presterer i å lage mange tørre bilprogrammer (selv om mye av amerikanske YouTube bilvideo-produksjonen har tatt seg kraftig opp i det siste). Jeg pleier å skumlese på PistonHeads av og til når jeg kjeder meg ekstra mye. Det er så jævlig forfriskende vs. alt annet bilrelatert fordi der har man alt fra eiere av superbillige entusiastbiler (hurra! ) til superbiler, og de kan diskutere seg i mellom og like (eller mislike) alt mulig rart uten noen form for spenning seg i mellom. Her på berget klarer de ikke å teste en sportslig bil uten "oi oi oi dæven detta er moro az" og "hoho se her nå", samt forguding av spreke firehjulstrekkere av alle typer. "Alt" av sportslige biler er helt rått lizzom, mens de britene f eks klarer i det minste å være nøytrale og tør å fortelle om minuser også. Men men, noe innhold på norsk fjernsyn er myyye bedre enn ingen innhold Det som irriterer meg mest om dette er at han Benny fra Broom blir ansett som bilguden selv. Alle artikler fra Broom har en eller annen henvisning til hva Benny mener, det har blitt så gammelt for min del #hatersgonnahate #jegvetatforumetikkebrukerhashtags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Julian: Åkei janerik171187: Hva har du solgt nå da? Du priser bilene bra hvertfall 1600 touringen Tar å drøyer litt å finner en "ekte" 02 heller Og tenkte bygge garasje, så pæng er kjekt Går for den nette sum av 14500kr som er samme jeg ga Ang allergimedisiner så går jeg på loratadin piller, nasonex nesespray og lomudal øyedråper. Holder stort sett med pille, men hender seg jeg tar dråper og spray og. Nå bruker jeg alle 3 pga vært bra vær lenge Og btw, allergipiller er ypperlige antihangover piller noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Dere som er så plaget av allergi, hvorfor ikke spørre legen om og få kortisonsprøyte istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Jepp, liker spesielt den "lange neddoverbakken etter at det blir "100" sone" Olavsgaard? Den bakken er farlig. Holdt på å rævkjøre stillestående kø der mange ganger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Hvem har sagt dette? Nå har 435i et spjeld i eksosen for å redusere støy når bilen står på tomgang, men den kan man få til å stå åpen hele tiden. En eller annen fra BMW Norge.... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Olavsgaard? Den bakken er farlig. Holdt på å rævkjøre stillestående kø der mange ganger ! jepp , herlig når det er få biler på veien:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg