Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men når ble det mindre kaldt å bade med masse klær? Det eneste jeg kan se for meg er at du veier mer fordi klærne absorberer masse vann og man blir mindre bevegelig i vannet - noe som jo er negativt når du skal på land igjen..

 

Jau, det blir definitivt ikke mindre kaldt ihvertfall. Overvektig OG klær i vannet, det er ikke veldig lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de som stiller i tanga etc utpeker jo seg. Ja nå begynner det å bli så mye videoer på kryss og tværs her på berget. Første videoene passerte 100 likes, så ned i 50 og det som kommer ut nå får sånn 8-12 likes og 3 kommentarer.

Vurderer å hoppe fra en bro som er oppgitt høyde på 16 meter her på det høyeste. Skal være trygt på ca 8-10 meter ved flo sjø. Driver bare å vurderer hvor lurt det er i og med at jeg da må svømme et stykke for å komme med i land. Må eventuelt ha en båt utpå der da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der altså? Pokker at jeg ikke så deg. La ikke merke til noen av bilene dine heller.

Bra treff med godt oppmøte, veldig stor variasjon og kvalitet. Synes det er bra at man ikke har system på parkeringen, litt mer spennende å "lete" etter biler da.

De jeg husker best må være X5en til Nautiluz og den dakargule E92 M3 individual-bilen.

Jeg la heller ikke spesielt merke til biler eller folk fra bimmers. Kjenner jo ikke trynet på folk. Og heller ikke alle bilene til folk. Kjenner nick og profilbilder bare.

Sikkert ikke så mange som så meg heller. Da jeg også bare har profilbilde og nick som folk kjenner til.

Fikk et par komentarer på at jeg hadde forskjellige sko. Noen lurte på om det gikk fort på morgen og om jeg var for trøtt til å se at skoa ikke var like :P

Så observante folk vet jo muligens hvem som var meg om de så på skoa til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Lett å få hekta på modellbilsamling ^^,

 

 

Enda verre her...fått hekta på RC biler...så nå er det kjøring og skruing dagen lang til stort hat fra kona som sier jeg burde støvsuge hjemme istedet for å skru disse dumme bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste jeg har hørt i en bil noen gang iallfall, bilalarmene ulte som bare det når han dro til litt :P Artig treff med mye folk og MYE bra biler må jeg si :)

 

 

Var du der? Burde kommet bort og sagt hei! Lettere for dere hvite å finne oss mørke på slike treff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvert legeme på min fjesbok har vært i sjøen ila. de siste 2 dagene. 

Personlig holder jeg meg på land inntil videre. Er for mye snø ute.

 

 

Det der er litt...artig... Alle mine bekjente fra nord for trondheim har lagt ut slike videoer... jeg skroller fint forbi...alle sør for trondheim legger ut bilder av sol og sommer...

 

Jeg skroller forbi dem også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff er jeg på facebook. Jeg har de beste statusene og kommentarene. Pr nå driver jeg en hat-status mot tone damli og vg dems nyfødte Billie baby!

Skjer dette på fb profilen din?

Jeg kan ikke se det har skjedd noe der siden 24 April kl 06:38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...