wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Nei. Kun én av tre i den første bølgen av arbeidsinnvandrerne fra Pakistan og Tyrkia er nå i jobb – resten mottar uføretrygd. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Innvandrere-etter-25-ar-i-landet-Halvparten-pa-trygd-5106754.html#.T1nE_DFdyoY Ting går forøvrig igjen hos bl.a. pakistanere og folk fra land med tilsvarende kosthold. Diabetes og hjertesykdom. Den første syka kan jo lede til den andre. Mye av maten deres er dessverre ikke særlig sunn, og da blir de sjuke. Kolesterolproblemer, osv. I tillegg lite mosjon. Samme mønsteret går igjen i hjemlandet deres,- levealderen er ikke så forbaska høy. Folk fra f.eks Thailand derimot,- de har et sunt kosthold. Det er mye myndighetene burde grepet fatt i for lenge siden om de ønsker god helse på befolkningen Dette vet de nemlig, for det har vært gjort undersøkelser på kosthold, overvekt i ulike folkegrupper her i landet. Tyrkere og pakistanere kom dårligst ut når det gjelder overvekt fra 40årene og oppover. for bare se på de pakistanske husmødrene som vagger rundt, breie som ei låvedør. Klart det går mye på kosthold og vaner. Sikkert mye opplysning som kunne vært gitt, men hvem skal gi det ? Noen som har ansvar for det ? Damene er jo stort sett analfabeter, og kan ingen ting...hva skal man bruke de til ? ja bortsett fra og sprute ut titalls unger da huff og huff...var det en barnehage onkel som alltid ville dusje sammen med deg? jeg bare lurer jeg Men ja, er klar over fedme problemet og alle andre sykdommene i den første generasjonen...Men at de går på trygd er kanskje fordi de nå er gamle?! De kom til Norge på 70tallet og var vel i 30årene alle sammen... enkel matte sier at de nå er rundt...hm hm hm... skal vi se... oi.sant...de er over pensjonsaldern nå! Hilsen en Pakistaner som er gift med en norsk dame, har en far som har høy stilling i Posten BA og en mor som er...hold iiit...wait for iiiiit... Norsk lærer for 2 trinn og jobber deltid på SFO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hehe, ja jeg burde egentelig ha visst at det var deg Sto rett bak deg ved Nautiluz X5en også, pokker at jeg ikke kjent deg igjen der og da for det hadde vært hyggelig hilst på deg personlig etter så mange år bak hvert vårt nick her på Bimmers Jeg er jo kjent... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Kanskje like så greit å liste seg i bakgrunnen i enkelte tilfeller Fredrik90. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært litt rolig med hilsingen på biltreff, kan komme to tette og en badehette før du vet ordet av det hm hm hm...det der er faktisk en klar trussel... og det er dessverre ikkenoe man burde skrive offentlig på ett nettforum... Jeg er vel den som har hatt flest uenigheter med Fredrik90 og har selv kommet med ting som kan oppfattes som trussel...men vi begge har lagt den idiotiske oppførselen bak oss og klarer å diskutere på en mer normal måte... Derfor hadde aldri jeg eller noen andre kommet med to tette og en badehette mot han eller andre hermanoo90, Nytern, Julianv og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Og jeg som funderte på å møte opp på treff neste gang, nå tør jeg ikke. Takk da! Takk! majuz og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Løø erru pussy elle? avor til møttet a brur! jeg skal avor med deg og kæze alle som skal kæze deg! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg er jo kjent... haha Kjente du igjen meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ikke frykt! Da vinner forumterroristene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Løø erru pussy elle? avor til møttet a brur! jeg skal avor med deg og kæze alle som skal kæze deg! Haha! Takk! Tror jeg? Rawr! Jeg er vel egentlig mer redd for å bli nektet inngang, den avskyelige snømannen er ikke veldig poppis sørafor. Sist jeg var sørafor tjente jeg litt penger på å promotere beef jerky, men da jeg nekta å ta av meg "kostymet" på slutten av dagen ble folk gretne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Kjente du igjen meg da? nai... gjorde sikkert det menneh...øh... nå ble jeg litt satt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Haha! Takk! Tror jeg? Rawr! Jeg er vel egentlig mer redd for å bli nektet inngang, den avskyelige snømannen er ikke veldig poppis sørafor. Sist jeg var sørafor tjente jeg litt penger på å promotere beef jerky, men da jeg nekta å ta av meg "kostymet" på slutten av dagen ble folk gretne. som sagt... heng med meg...ingen nekter deg uansett hvor du skal i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Nice, det er en date! Skal kanskje innom oslo rundt 11.Mai, da ringer jeg! 0-500-Wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 nai... gjorde sikkert det menneh...øh... nå ble jeg litt satt ut Først stod jeg samme Michael (Nautiluz) når du kom og hilsa på han. Så stod jeg og prata med Glenn (Glenno) ved den grå E46 323'n når du kom og hilsa på han. Så sjekka du bagasjerommet på 323'n før alle vi gikk bort til din bil og du rusa litt gammel BMW 600. Så jeg prata jo med deg flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Nice, det er en date! Skal kanskje innom oslo rundt 11.Mai, da ringer jeg! 0-500-Wicky! hæftigheter brur! Trenger stor hvit bodyguard til noen oppdrag...du er passende...delux... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Først stod jeg samme Michael (Nautiluz) når du kom og hilsa på han. Så stod jeg og prata med Glenn (Glenno) ved den grå E46 323'n når du kom og hilsa på han. Så sjekka du bagasjerommet på 323'n før alle vi gikk bort til din bil og du rusa litt gammel BMW 600. Så jeg prata jo med deg flere ganger WHAAAAT!? Du kom inn i min innerste "hvite bmw venner" - krets uten å gi deg til kjenne?? Dette må taes opp på neste vårmønstring... Men da har jeg hilsa på deg også...nå kan du adde meg på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hehe. Ja. Sniker meg innpå jeg vettu. Fant ingen passende annledning og skrike ut "jeg er Sjøbuse ny the way" Men skal ordne det neste år. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg