Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Når vi snakker om Nav/mye fritid så har jeg en konklusjon. Det kan være kjempedeilig med 2 mnd fri fra arbeid, hvis man vet at man har noe å gå tilbake til. Hvis man derimot ikke har noe å gå tilbake til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spesielt alenemødre.... har du pult på deg unge så... ta vare på ungen sjæl... eller gjør som alle andre... gå på nav. lag en blogg. og dra på kafe daglig og reiser hver 3.de mnd...

Har mange av de alenemødrene på facebook, fått seg unge, fyren har stukket, de blir vandt til tilværelsen å være hjemme hver dag, ikke behøve å jobbe og cash ruller inn. Facebook oppdateringer fra cafeer, reiser, har en "se så synd på meg nå er jeg alenemor-blogg" og "mitt barn er det fineste og smarteste barnet jeg noen gang har sett". Også når barnet skal i barnehage så kommer "psykiske problemene" slik at dem slipper å jobbe og er "sykmeldt" er år eller to til. Eller kanskje de jobber 50% ... kaanskje

 

Skal bli ferdig utdannet økonom og søke om å bli nav-sjef.... !! Skal spare 1 milliard kroner for samfunnet det 1. året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 mnd med pappaperm hadde jeg noe å gå tilbake til...men jeg vil faktisk heller være hjemme med kidden as... så faktisk..jeg vil jobbe for forlenga pappaperm i Norge as!!

Ja men det er poenget. Det er greit med mye fri hvis man kan gå tilbake til arbeid når man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også de som poster 1450 bilder av ungen sin daglig... og deler albumet en gang i uka... nei jeg vil ikke se bilder av ungen din som ser til høyre...så til venstre...så rett i kameraet...så til venstre igjen...jeg har postet totalt 20bilder av ungen min på 15mnd... og alle har vært i en setting, relatert til noe morsomt... vil ikke overlesse folk med bilder av kidden min lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ro selv? kan jeg falle ut av den og drukne?

 

Hehe :P  Nei motor gikk i Høst, bensin motor fra Marna i Arendal, nye plugger og rense gasser og ork til å sveise i gang så går den :) 

 

Den flyter og kalesje er hel, fått den som betaling av en kompis som skyldte meg penger :)  

 

Båten står på jobben min, var en å så på den nå nettopp som jeg møtte utenfor 

 

Tror han tar den ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp solgt min plastsnekke! Solgt via noen salgssider på facebook! 25k :) Dog, en skikkelig merkebåt Rana 22. Men godt å bli kvitt det!

 

Det er to gode følelser når en har båt! Den dagen en handler og den dagen en selger ;) Ikke helt sant da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske vannscootere var 100% lovlige uten restriksjoner og at splitter nye maks kosta 100K .

Er så gøy å kjøre vannscooter, går så syyykt fort, og sykt akselerasjon :D hadde 96 km i timen med en i sommer (51.8 knop)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...