Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Flyttet ut av en leid leidlighet, og flyttet hjem igjen, da jeg og dama ikke kan bo sammen.. 

 

Sparer minst 15 000 vær mnd, kjører billig bil, ford connect 2004 diesel. 

 

Masse penger på sparekonto, masse penger på BSU 

 

 

Prøver å finne meg et sted å bo, kjøpe altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som har lastet ned oppdateringa til snapchat ? 

 

 

Fikk i går en snap av en kompis, får ikke åpnet den, BRA med innternett så står ikke på det, får åpnet alt annet men ikke den ene.... Hvor sletter jeg feeden på nye oppdateringa? det gikk før... Finner ikke det nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos hus og sånt... Kjøpte 74 kvm leilighet på Frydenberg (ved Hasle, Oslo) til 2.4 mill (fikk støtte fra foreldre jeg og) i 2011, med litt oppussingsbehov (helt standard leilighet fra 1997), de helt like i nærheten med ny maling og oppusset bad pluss noen spotlights i taket går for 3.5 for tiden. Litt gevinst i seg selv, men hjelper lite når neste steg opp (4 roms på ca. 100 kvm) i samme blokka ligger på 5 mill nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille.

Jeg kjøpte enebolig til 650.000 for et par år siden. (Utpå bøgda).

Ritkignok et gammelt hus som trenger noe jobb. Men er fornøyd med å ha et boliglån på langt under 1 mill. Sover hvertfall godt om natta :)

Bilde? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos hus og sånt... Kjøpte 74 kvm leilighet på Frydenberg (ved Hasle, Oslo) til 2.4 mill (fikk støtte fra foreldre jeg og) i 2011, med litt oppussingsbehov (helt standard leilighet fra 1997), de helt like i nærheten med ny maling og oppusset bad pluss noen spotlights i taket går for 3.5 for tiden. Litt gevinst i seg selv, men hjelper lite når neste steg opp (4 roms på ca. 100 kvm) i samme blokka ligger på 5 mill nå :P

 

Det er vel litt det mange glemmer å tenke over, om man selger i et godt marked og sitter igjen med gevinst, så må man ofte kjøpe igjen i samme markedet. Får flytte ut på bygda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a3yhumut.jpg

Snart ferdig med garasjen og. Vannbåren varme og løftebukk. Blir jo rene himmel det. Liten bardisk med allverdens brennvin og kjøleskap med kald pils, trenger ikke stort mer. :)

Sent from the future.

 

 

Gjett om jeg skal besøke deg hver gang jeg skal bytte dekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok det ja :)

Like greit å spare penga, du får jo kontantstøtte om småen ikke er i barnehage. Hvis du har familie som kan ta seg av det, så er det like greit.

 

12+12 tror jeg nok aldri vi får, og det er i overkant. Jeg tok gradert permisjon, og hadde et halvt år hvor jeg var hjemme 2 dager i uka.

Å ikke få oppleve slikt er skikkelig crap, men samtidig er det stor pedagogisk verdi i å ha barnet i barnehage - i hvert fall der vi har småen. Og sosialiseringen er viktig, spesielt når det er førstemann. :)

 

 

Hvilken barnehage går ungen i da? Ja er enig.... den sosiale og pedagogiske fordelen med barnehage er viktig. Men ja...burde tatt 2-3 dager i uken over en lengre periode faktisk.. men får satse på å gjøre det på neste unge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...