Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel litt det mange glemmer å tenke over, om man selger i et godt marked og sitter igjen med gevinst, så må man ofte kjøpe igjen i samme markedet. Får flytte ut på bygda!

 

Kjøp og salg i samme marked gir ikke gevinst så lenge man flytter til en bolig i samme område.

Vi fikk 250.000 mer for vår 3-roms i lavblokk på Tonsenhagen enn vi betalte for en 130 kvm vertikaldelt tomannsbolig i Rælingen med gårdsplass og plen.

 

 

Hvilken barnehage går ungen i da? Ja er enig.... den sosiale og pedagogiske fordelen med barnehage er viktig. Men ja...burde tatt 2-3 dager i uken over en lengre periode faktisk.. men får satse på å gjøre det på neste unge :P

 

Han går i en kommunal barnehage som vi er veldig fornøyd med :)

 

Ja, med tanke på dine genetiske forutsetninger så får du vel mange muligheter til å finne ut hvordan du foretrekker å ta ut pappapermen :D:rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og komme inn på boligmarkedet om dagen..

 

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48246187&searchclickthrough=true

 

Hva tror dere om dette? er mur så huset er vel bra tenker jeg, mulig og prute endel her? 

 

Garasje under som dere ser, og det går en vegg mellom garasjen og kjelleren under. er det mulig og fjerne noe vegger der? slik at man kan ha bilen i garasjen / under huset inni stor kjeller når man skal skru tenker jeg :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og komme inn på boligmarkedet om dagen..

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48246187&searchclickthrough=true

Hva tror dere om dette? er mur så huset er vel bra tenker jeg, mulig og prute endel her?

Garasje under som dere ser, og det går en vegg mellom garasjen og kjelleren under. er det mulig og fjerne noe vegger der? slik at man kan ha bilen i garasjen / under huset inni stor kjeller når man skal skru tenker jeg :):)

Jeg bor i en knøttliten by med 6000 innbyggere, å her er det dyrere en det der :P

Såg greit ut ja.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en knøttliten by med 6000 innbyggere, å her er det dyrere en det der :P

Såg greit ut ja.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

 

 

Dette er BILLIG til å være i nærheten av Fredrikstad by, og et populært område i Fredrikstad. 

 

MYE å gjøre der, om man vil ha annet kjøkken osv da, noe som trengs

 

 

for å ikke glemme gulv og vegger 

 

 

men mulighet og " rive " litt av muren tro ? slik at man kan få bilen under huset? stor kjeller innafor garasjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva det kan koste å lakke et par fangere?

Betalte selv 2000,- for pussing, priming, lakk og klarlakk av en frontspoiler til E24n. Da kjøpte jeg lakken selv og lakkeren ordnet resten.

 

Naturligvis uten beskatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den båten...kjørbar? :P

 

Båten flyter :)   

 

Henger følger ikke med? :P Motoren er ok, tett og fin(skroggjennomføringer, kraner etc.?)

 

Hengeren er en kompis sin, så den følger ikke med ... :( 

 

Ble kjørt med i høst og tatt opp. 

2 nye plugger, rense gasser, ny bensin og gå over litt rundt om så starter den. 

 

lekker ikke inn vann ved akselen eller andre steder :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...