Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har en lei tendens til å være litt tilbakeholden i edru tilstand, drar jeg da på fest er jeg svært stille første 2 timene, etter det pleier det å være noe bedre(alkoholen begynner å virke).

Er ingen stor alkoholnyter lenger da jeg føler jeg ikke har store behovet for det lenger, men synes det er mye artigere med en og annen fest med alkohol noen ganger.

Var en periode alle penger gikk til alkohol og bensin, fest 2 dager i uka. Det ble for mye :P

Når det gjelder å sitte å drikke aleine, kan det bli starten på et alkoholmisbruk.

Du er ikke akkurat sjenert i fylla nei :)

Skrevet
FYI - dette er tulletråden ;)

Zibiri poster ikke andre plasser enn i tulletråden..

#-o

Jo,så faktisk en post i en Drifting-tråd her på Annet-delen :shock:

hehe...

Skrevet
Har en lei tendens til å være litt tilbakeholden i edru tilstand, drar jeg da på fest er jeg svært stille første 2 timene, etter det pleier det å være noe bedre(alkoholen begynner å virke).

Er ingen stor alkoholnyter lenger da jeg føler jeg ikke har store behovet for det lenger, men synes det er mye artigere med en og annen fest med alkohol noen ganger.

Var en periode alle penger gikk til alkohol og bensin, fest 2 dager i uka. Det ble for mye :P

Når det gjelder å sitte å drikke aleine, kan det bli starten på et alkoholmisbruk.

[-X

Skrevet

[-X

Fint dansepar dere 2 etter litt drikke! :P

Skrevet

[-X

Fint dansepar dere 2 etter litt drikke! :P

Er et flott dansepar i edru tilstand også vi! 8)

732i'en begynner å bli klar for og rulle rundt igjen, gleder meg! :)

DSC_4949.jpg

(Gammelt bilde)

Skrevet
For alle sørlendinger :

I mårra er det Nasjonal motordag ved fevennenbygget i vågsbygd, samt drifting på glattkjøringsbanen!

hmm. Notert! :D Skulle bare hat en bil som ikke stod på krykker :P

Skrevet
Da kan jeg endelig kjøpe "bronnjvinet" mitt selv! :D Deilig.

Kunne det sist helg, til tross for at voksenbrusen har vært med i mange år så gikk det alikevell ikke bra! :P

Egen fest med 34 inviterte, kom flere utover kvelden.. og jeg ble båret i seng rundt 01 :)

Ingen høydare for min del!

Tok feiringen forrige helg jeg og, da jeg er på jobb i helga. Holdt vel ut til rundt 6-tiden på morgenen tror jeg.

Har ikke helt oversikt over alle som var der, men det var sikkert 25 stk inne og like mange ute. Som det så ut når jeg sto opp! Værste som er å stå opp skikkelig fyllesyk å må begynne dagen med å rydde av åpne flasker hjemmebrent, redbull-dram og kald (sterk!!) karsk. #-o :-&

Klipsch'ene fikk prøvd seg utover natten vertfall 8)

Skrevet

Triste greier.

Roadracing er motorsykkel, ikke sant?

Dagbladet skrev at det ikke var andre biler involvert...

Skrevet
Da kan jeg endelig kjøpe "bronnjvinet" mitt selv! :D Deilig.

Kunne det sist helg, til tross for at voksenbrusen har vært med i mange år så gikk det alikevell ikke bra! :P

Egen fest med 34 inviterte, kom flere utover kvelden.. og jeg ble båret i seng rundt 01 :)

Ingen høydare for min del!

Tok feiringen forrige helg jeg og, da jeg er på jobb i helga. Holdt vel ut til rundt 6-tiden på morgenen tror jeg.

Har ikke helt oversikt over alle som var der, men det var sikkert 25 stk inne og like mange ute. Som det så ut når jeg sto opp! Værste som er å stå opp skikkelig fyllesyk å må begynne dagen med å rydde av åpne flasker hjemmebrent, redbull-dram og kald (sterk!!) karsk. #-o :-&

Klipsch'ene fikk prøvd seg utover natten vertfall 8)

Haha, kjenner til den!

Mine Cerwin CLSC-215 ble rimelig utkjørt.. sprengt begge to, men folk hadde det hvertfall gøy! Har også fått mange meldinger på face samt noen sms fra nære og fjerne naboer hvor de takka meg for god stemning på sin egen terrase med trivelig musikk (Country, Norsk og Rock gikk det tydeligvis i) 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...