Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koed har garantert en topp liggende :) Har du innmaten og skal kun ha selve toppen så har de nok dette også!

Fikk melding tilbake fra Geir Ove ble kjempefornøyd han sa jeg trengte bare å sende bilde av min sprekte topp så skulle han sende ny topp og toppakning til meg gratis ! :)

Skrevet

Er det ikke ganske vanlig å ettermonterte ekstrautstyr i Danmark?

Egentlig kun ved import fordi den store avgiften (registreringsavgiften) beregnes på bakgrunn av bilens kjøpspris. Løst utstyr som felger, stereo, deler til klimaanlegget etc. er ikke belagt med ekstra avgifter. Div. "business" modeller er imidlertid ribbet for utstyr for å få ned verdigrunnlaget i forbindelse med firmabilbeskatning (fordelsbeskatning). Tyskerne har et lignende opplegg og det var bl.a derfor man i sin tid kunne finne mange E39 modeller med standard stoffseter og intet ekstrautstyr.

Skrevet

i8 er en kulere hybrid enn en prius...nye McLaren P1 er også hybrid.. men du ser fort forskjellen på markeder de to bilene sikter seg inn mot...i8 vil aldri bli en særlig vakker bil...og den gir heller ikke "måha" følelsen som en P1 gjør...

i8 ligner forresten veldig på Subaru SVX....

Skrevet

husk at alt handler om penger nå... alt fra kjøp av melk til hvit sportsbil... BMW tjener penger, og det vil de fortsette å gjøre uavhengig av hva folk på entusiastforum sier...det er som regel de som ikke er på forum som kjøper bilene... alle vi andre venter til de har falt i pris og blitt noen år gamle før vi vurderer...

Det var jo det som var poenget mitt :) At vi kan sitte og håpe på heftige modeller, men siden markedet ikke er stort nok i BMW sine øyne så forblir det bare tomme håp om en superbil.

Tror tiden for rene bensin-superbiler er forbi. Blir nok bare hybrider fra nå av. Bortsett fra Mercedes tydeligvis. Mercedes gir faen :P

Skrevet

Hehe, ja skal vell ikke så mye til for å slå en Prius.. Helt enig at en Mclaren P1 er tøffere enn i8 ja.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Det var jo det som var poenget mitt :) At vi kan sitte og håpe på heftige modeller, men siden markedet ikke er stort nok i BMW sine øyne så forblir det bare tomme håp om en superbil.

Tror tiden for rene bensin-superbiler er forbi. Blir nok bare hybrider fra nå av. Bortsett fra Mercedes tydeligvis. Mercedes gir faen :P

Da må man jo spørre...hvor finner Mercedes sine kunder? Jo i samme gruppen som kanskje hadde kjøpt en monster-bmw... men når de ikke har andre valg så blir det jo til at de kjøper en Mercedes...

Synes dog det er kult at Mercedes virkelig gir faen i alt og alle og går den veien de føler for... for første gang er jo også en E55 AMG bedre bil enn en M5...

Skrevet

Da må man jo spørre...hvor finner Mercedes sine kunder? Jo i samme gruppen som kanskje hadde kjøpt en monster-bmw... men når de ikke har andre valg så blir det jo til at de kjøper en Mercedes...

Synes dog det er kult at Mercedes virkelig gir faen i alt og alle og går den veien de føler for... for første gang er jo også en E55 AMG bedre bil enn en M5...

Kom deg inn på et Merce forum æ Wicky :P haha

Skrevet

hehe jada i know :) Men er mer aktivitet her inne enn på merceforumet dessverre...

Hehe :P 

Merce er knall biler det å, begge sjefene mine har gromme Mercer, har lånt de litt, fine biler og kjøre :) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...