Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Elektriske tog er morsomt, jeg fikk til jul et tyskt elektrisk togsett av mine foreldre(svindyrt) som er mye større og mer robust en Märklin av merket LGB. Kan kjøres utendørs i alle årstider og er generelt ganske bra greier! En skinnelengde kosta visst den gang(20 år siden) 150kr per skinnelengde :(

Er ganske gøy da! hehe

Et vanlig damplok koster alt fra 500$ og opp mot 1300$ :o Det er morsomt leketøy og koste meg mange timer med dette på hytta sommer som vinter! Satt i påskesola med skinner i snøen og kjørte :P

Kompis av fadern bygde tog bane med landskap i hele kjelleren mer eller mindre likt som byen han var oppvokst i i Østerike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min var med i tog klub. De møttes en gang i mnd og snakka tog og så på banene til hverandre. Det gikk i märklin. Han ene hadde et spesielt tog til flere tusen.. Lurer på om det ikke kosta nermere 10 000.-

En av de tegna også togrommet sitt. Og ga tegningen til en arkitekt, og sa. Dette er et rom som skal være i en kjeller. Tegn resten av huset ut i fra dette rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med tog...altså...du kan skru det på...og se på det...kan man ikke bare se på tv?

Var og drifta med RC bilen på torsdagen.. der var det en fyr med en rc-bil til 37tusen....altså....WHAT???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne så hadde du sikkert kjøpt en ny RR Phantom til 4 mill. Også hadde 99.99% av befolkningen gått What!!!? på den prisen også. For å ikke snakke om de som har klokker til noen hundre tusen!

Prioriteringer, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega har en sykkel til 40 tusen som han vasker for hånd etter bruk, det skjønner ikke jeg... Alt handler om prioriteringer :)

En sykkel til 40 tusen holder seg utrolig godt i pris om den er godt passet på og er "strøken". Så det skjønner jeg. Å vaske sykkel går fort sålenge man har innarbeidet en prosedyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med tog...altså...du kan skru det på...og se på det...kan man ikke bare se på tv?

Var og drifta med RC bilen på torsdagen.. der var det en fyr med en rc-bil til 37tusen....altså....WHAT???

Haha 37k på en lekebil 

Neida drev med rc drifting selv før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sykkel til 40 tusen holder seg utrolig godt i pris om den er godt passet på og er "strøken". Så det skjønner jeg. Å vaske sykkel går fort sålenge man har innarbeidet en prosedyre :)

Var nå mere det å kjøpe en sykkel til 40 000, det synes jeg er høl i huet :) Får jo en grei E39 til den prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå mere det å kjøpe en sykkel til 40 000, det synes jeg er høl i huet :) Får jo en grei E39 til den prisen ;)

Jaha? Kommer jo ann på hva man ønsker seg det! Man får mye sykkel for 40 000kr :-) jeg er litt omvendt, hvorfor kjøper man en bil til 3-400 000kr :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi motorsykkel eller tråsykkel nå? :P

For hvis det er motosykkel så skjønner jeg det.

Men er det tråsykkel så er det vel spesielt interesserte som casher ut 40K for en sykkel. Men da skjønner jeg ikke det FredrikE24 sa: da han skrev at hvis man holdt dem fine så holdt de seg godt i pris? Synes sportsbutikkene stadig vekk annonserer sykkel annonser slik "sykkel før 59 999 nå 39 999. Eller sykkel til 39 999 nå 29 999.
Spesielt ved høsttider, så kan ikke se for meg at tråsykkler holder seg i god pris i bruktmarkedet?

Igjen, hvis det er snakk om motorsykkler så skjønner jeg det helt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...