Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok mange som har tatt skade av at en annen personer bruker steroider da det er et kjent faktum at de er litt mer aggressive enn ola nordmann.

Tja men alkohol og andre stoffer har vært involvert da også men ja sjeldne tilfeller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningspratet med dertil posting av svette mannekropper er vel ca så gay som det får blitt..

 

 

Hva med å poste bilder av hun derre kjerringa med skjegg? Det er faktisk å foretrekke.

Haha visste han her skulle komme med kommentar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan godt være sterke, men i det øyeblikket de begynner å prate om det samt legge ut bilder og alskens vas.. Da blir det skikkelig bloggparadisehotelhomsebarpåmagalufmedrosaparaplydrinkerjentekveldmedguttawowsepåarmeneminetapåogdeterdeilig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44cm biceps jeg men har 40cm underarmer skal ha 50cm biceps da har jeg nådd målet mitt 180cm 91kg sixpacken ble borte når jeg starta bulking for 5 måneder siden. Skal deffe snart 

 

Har ikke målt underarmer men har store underarmer å :) 

 

Har aldri hatt sixpack jeg, men har bulka en stund nå, og kjedelig og se at mange jeg trener sammens med som har trent LENGE driver og deffer og blir tynne nå, men jeg spiser meg opp og trener tungt.

 

Blir ikke tynn denne sommeren, men godt i gang til neste år ;)  Har aldri satset på sixpack, men bare jeg få bort Håndtaka mine, som er litt vanskelig når man trener tungt og bulker, så er jeg fornøyd :) har stor nakke og armene er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører benkpress sammen med skråbenk med manualer og flies med kabler. Fin kombo for min del iallefall :)

200kg er jo veldig bra! Trener med rundt 110-120, maks er vel 150-ish.

Tynn kar jeg, så tar mer tid å bygge muskler. 183 veier underkant av 70kg.

Dog går det hurtig framover for tiden, økning hver uke :D

 

Kjører 3 forskjellige sett på brust selvom jeg ikke kjører benkpress :) men har stor kasse og har alltid hatt, så satser mer på andre ting :) 

 

jeg er " kraftig bygd" og et godt grunlag for å bli stor :) 

 

sjelden jeg tar 200, men det er max og væl så de, 1 mnd siden jeg tok markløft, trente meg 160 her om dagen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt underarmer men har store underarmer å :)

 

Har aldri hatt sixpack jeg, men har bulka en stund nå, og kjedelig og se at mange jeg trener sammens med som har trent LENGE driver og deffer og blir tynne nå, men jeg spiser meg opp og trener tungt.

 

Blir ikke tynn denne sommeren, men godt i gang til neste år ;)  Har aldri satset på sixpack, men bare jeg få bort Håndtaka mine, som er litt vanskelig når man trener tungt og bulker, så er jeg fornøyd :) har stor nakke og armene er på vei :)

Bryr meg ikke så veldig om sixpack selv tenker å bli stor først så deffe og få litt synlig sixpack men ikke shredded look er 15% kroppsfett nå satser 10% neste sommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører 3 forskjellige sett på brust selvom jeg ikke kjører benkpress :) men har stor kasse og har alltid hatt, så satser mer på andre ting :)

 

jeg er " kraftig bygd" og et godt grunlag for å bli stor :)

 

sjelden jeg tar 200, men det er max og væl så de, 1 mnd siden jeg tok markløft, trente meg 160 her om dagen :wub:

200 er ikke dårlig jeg tar 150kgx5-8 4 sett benkpress 90kg 8-12 reps 3 sett knebøy 140kgx5  4 sett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører konsekvent 5x5 program for øyeblikket jeg :) Syns det gir mest framgang, iallefall for min kroppstype.

Artig å trene, men trener ikke for å bli en strandløve :lol: Kun for egen del fordi det er gøy samt ryggen min har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...