turbina10 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=47738439&ref=stream&trel=ad Oh please. Æsj ser jo helt forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Klassikere adne95 og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Siste dag med fagprøve, skal bli digg og bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Den følelsen er enestående. Hva slags fag er det? Regner ute, lager meg en tacobaguette mens jeg ser på tv. Godt med fri... ! Faktisk hatt fagbrev 5 år jeg nå, går fort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Usj, avgårde om 1 time å operere ut en visdomstann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Usj, avgårde om 1 time å operere ut en visdomstann.. Lykke til! Den følelsen er enestående. Hva slags fag er det? Regner ute, lager meg en tacobaguette mens jeg ser på tv. Godt med fri... ! Faktisk hatt fagbrev 5 år jeg nå, går fort gitt. Hørtes deilig ut, vil ha fri selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Lykke til! Hørtes deilig ut, vil ha fri selv.... Har selv en uke fri i turnus med ett lite avbrekk med en arbeidsdag i midten, så der røyk jeg på en feriedag gitt Greit det, men skulle gjerne ha været fra forrige uke, men kan ikke vinne hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Apropo visdomstann...jeg har aldri hatt problemer med visdomstenner..ei heller har jeg fjerna dem etc....er jeg dum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Apropo visdomstann...jeg har aldri hatt problemer med visdomstenner..ei heller har jeg fjerna dem etc....er jeg dum? Du spør nå ihvertfall Så helt borte kan du umulig være hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Har selv en uke fri i turnus med ett lite avbrekk med en arbeidsdag i midten, så der røyk jeg på en feriedag gitt Greit det, men skulle gjerne ha været fra forrige uke, men kan ikke vinne hver gang.. Hvor jobber du Turnus ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Nydelig å jobbe turnus, den dagen jeg begynner i en annen jobb med vanlig uke blir jeg å slite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Du spør nå ihvertfall Så helt borte kan du umulig være ahahahah Men ja..du visste jo ikke svaret på mitt spørsmål...da er jo du Dumbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Nydelig å jobbe turnus, den dagen jeg begynner i en annen jobb med vanlig uke blir jeg å slite Vil jeg tro, men hvor jobber du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Måtte bare... Shattered og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 hmm...Nye M-Coupê... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg