LoKi Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Apropo visdomstann...jeg har aldri hatt problemer med visdomstenner..ei heller har jeg fjerna dem etc....er jeg dum? Nå er riktignok ikke slikt spesielt avhengig av tannstilling, men snarere tannvedlikehold. Trailer trash er kjent for å være tannløse, så om du tar vare på dem så har du et godt utgangspunkt for å bli tatt seriøst. Dog, om man skal ta seg friheten til å kommentere basert på andre inntrykk, så vet jeg ikke helt hva resultatet blir Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 http://www.liveleak.com/view?i=fc7_1401472308 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Team Bane du jobber for SweetBMW? Har mest dratt fiber og terminert her og der på T-banen i mitt liv, et lite prosjekt på trikken og bistand ved oppgradering av sikringsanlegg på Grorudbanen. Ingen store erfaringer med signal i utgangspunktet. Det er helt riktig. Godt gjettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Nå er riktignok ikke slikt spesielt avhengig av tannstilling, men snarere tannvedlikehold. Trailer trash er kjent for å være tannløse, så om du tar vare på dem så har du et godt utgangspunkt for å bli tatt seriøst. Dog, om man skal ta seg friheten til å kommentere basert på andre inntrykk, så vet jeg ikke helt hva resultatet blir Mens vi likevel snakker om visdomstenner... Jeg har ikke vært svær nok i kjeften over tida så slik sto det til her. begge sider. Føltes som de ble tatt ut med trykkluftborr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Mens vi likevel snakker om visdomstenner... Jeg har ikke vært svær nok i kjeften over tida så slik sto det til her. begge sider. Føltes som de ble tatt ut med trykkluftborr. IMG_0454.JPG Opererte ut 3 stk samtidig for en stund siden, men jeg tok det i narkose. Hadde dobbel størrelse på trynet i en uke. Heldigvis var det helga etter at episode 7 av True Detective var kommet, så jeg hadde noe å gjøre mens jeg satt lammet og spiste piller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Opererte ut 3 stk samtidig for en stund siden, men jeg tok det i narkose. Hadde dobbel størrelse på trynet i en uke. Heldigvis var det helga etter at episode 7 av True Detective var kommet, så jeg hadde noe å gjøre mens jeg satt lammet og spiste piller Ja det gjorde jeg og. Satt i stolen totalt 10timer så noe anent var ikke aktuelt. Men etterpå var jeg jo helt skada, og fikk betennelse nedi hølet og. Bare møkk vettu... Meeeen bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Noen spesielle kurs, etc som må gjennomføres for å jobbe i jernbanen, som det f.eks er i offshorebransjen? Og er det bruk for vanlige mekanikere der? (Tar utdanni g som industrimekaniker nå, kombinert med studiespes, TAF) Evt hva slags fagskole-utdannelse kan være lurt etterpå om man sikter på jernbanen? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Inennfor signal og elektro er det krav om relevant utdanning innenfor det. Er litt usikker på hvordan det er. Du kan lese litt på www.jernbaneskolen.no bl.a. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Inennfor signal og elektro er det krav om relevant utdanning innenfor det. Er litt usikker på hvordan det er. Du kan lese litt på www.jernbaneskolen.no bl.a. Thankyouu Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Ja det gjorde jeg og. Satt i stolen totalt 10timer så noe anent var ikke aktuelt. Men etterpå var jeg jo helt skada, og fikk betennelse nedi hølet og. Bare møkk vettu... Meeeen bra nå Slapp unna med 8, "heldig" som jeg var. Det er lite som kan sammenlignes med den følelsen når du våkner opp i stolen i total føkkings ørske, nummen fra halsen til øyet og bare ikke skjønner en dritt. Jeg følte meg direkte fysisk krenket etterpå. Sannsynligvis det nærmeste man kommer voldtekt uten anal penetrering. Alt var sårt, vondt og hovent - til og med leppene var faenmeg ubrukelig i 3 dager. Så det var siste gang jeg brukte narkose, nå får jeg heller valium før behandling neste gang, så er jeg avslappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Slapp unna med 8, "heldig" som jeg var. Det er lite som kan sammenlignes med den følelsen når du våkner opp i stolen i total føkkings ørske, nummen fra halsen til øyet og bare ikke skjønner en dritt. Jeg følte meg direkte fysisk krenket etterpå. Sannsynligvis det nærmeste man kommer voldtekt uten anal penetrering. Alt var sårt, vondt og hovent - til og med leppene var faenmeg ubrukelig i 3 dager. Så det var siste gang jeg brukte narkose, nå får jeg heller valium før behandling neste gang, så er jeg avslappa Ja jeg tenkte også dette. Jeg har ingen problem med å sitte å borre ett enkelt hull eller noe sånt, men jeg var IKKE gira på å komme meg til tannlegen 5-6 ganger for å ta ting i perioder. Glem det. fiks alt i ett jafs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Sendt kjerringa og far min på visning på dette huset idag, spent nå http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=48770370&location=1.20013.20225&location=0.20013&sort=1&ref=fas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 140 kvm hus her i området koster 6,5-7 mill Litt forskjellige kvadratmeterpriser kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Her får man ny oppussa hus på to etasjer til 3 mill kanskje. Nabon med 1,5 etasje fikk 2,2 og det er vel 120-130kvm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg