Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm den var kanskje verre. Ser farlig lik ekte ambulanse ut pga størrelsen. På E30en så man fra lang avstand at det ikke kunne vært en ekte politibil.

 

Sikkert hyklersk mening, men hadde litt annerledes syn på det av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg kids så skal dynkes noe så jævlig med bileffekter at de skal gå helt lei, sånn at de ikke orker å ha bil som hobby når de vokser opp og dermed kan spare sine penger til fornuftige ting. :) :)

Tidlig krøkes! Kan ikke tenke meg så mye bedre far/sønn (eller datter for den saks skyld) forhold enn å dra på billøp/treff, f.eks bygge crosskart eller noe annet morro sammen når ungen er litt eldre og etter hvert stå begravd med hodene nedi samme motorrom :P ikke at det er tilfelle med faren min, trur ikke han kan skifte olje engang, men har en onkel som alltid har tatt meg med på løp og skrudd mye og hatt prosjekter med :D

Apropos det der, noen som har/vet om crosskart ramme til salgs?? Onkel har en åttitalls gsx1100 motor "til overs som vi kan finne på no artig med", for å sitere :P

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

sjekk denne, ingen som har blitt mer stoppa en han der.

hva er greia? gjør purken i det hele tatt noem ed han alle gangene han blir stoppet?

 

 

edit: forsto det nå.. :P

Endret av 7ertzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var (veldig!) billig til å være en faceliftet bil, men dette er tungsolgte biler, så det er muligens noe slik man må gjøre for å få et raskt salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny i 2008 begynte den på rundt 940.000 uten utstyr, så ikke utenkelig at denne bikket 1.1 mill eller mer.... et verditap på oppimot 850.000 / 75% på 6 år er drøyt.

 

Hadde jeg sett den hadde jeg kjøpt den på dagen, den gikk nok fort.....

 

Lignende på økern bilauksjon nå.. dog til "litt" høyere pris :P

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37919991&searchclickthrough=true

 

Jeg la inn bud på denne her nå, 319.000.

Spørs om det blir godkjent:p

 

Liker 6-serien, og dama vil ha noe nyere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...