noekult Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Haha.. Er den på forumet? http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1533360.ece#.U4-SyWtoTYM.facebook Haha, husker snakket om den for en stund siden ja!! Syns det er fantastisk jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Den ambulansen er også artig. Politi prøvde seg vel på den også. Så den i Fr.stad flere ganger for noen år siden. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Hmm den var kanskje verre. Ser farlig lik ekte ambulanse ut pga størrelsen. På E30en så man fra lang avstand at det ikke kunne vært en ekte politibil. Sikkert hyklersk mening, men hadde litt annerledes syn på det av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Skulle vel ikke ha så voldsomt mye å si at det ligner ? Ambulanse uten blålys ser ihvertfall jeg på som en hvilken som helst annen bil. eriksen76 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Haha, husker snakket om den for en stund siden ja!! Syns det er fantastisk jeg! sjekk denne, ingen som har blitt mer stoppa en han der. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Får jeg kids så skal dynkes noe så jævlig med bileffekter at de skal gå helt lei, sånn at de ikke orker å ha bil som hobby når de vokser opp og dermed kan spare sine penger til fornuftige ting. :)Tidlig krøkes! Kan ikke tenke meg så mye bedre far/sønn (eller datter for den saks skyld) forhold enn å dra på billøp/treff, f.eks bygge crosskart eller noe annet morro sammen når ungen er litt eldre og etter hvert stå begravd med hodene nedi samme motorrom ikke at det er tilfelle med faren min, trur ikke han kan skifte olje engang, men har en onkel som alltid har tatt meg med på løp og skrudd mye og hatt prosjekter med Apropos det der, noen som har/vet om crosskart ramme til salgs?? Onkel har en åttitalls gsx1100 motor "til overs som vi kan finne på no artig med", for å sitere Sent fra min SM-G900F via Tapatalk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 (endret) sjekk denne, ingen som har blitt mer stoppa en han der. hva er greia? gjør purken i det hele tatt noem ed han alle gangene han blir stoppet? edit: forsto det nå.. Endret Juni 5, 2014 av 7ertzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ibeJDrxqiRc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Eeh? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Baller av stål ?https://www.youtube.com/watch?v=OzFKhSNaevs Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 sjekk denne, ingen som har blitt mer stoppa en han der. Skjønte ikke greia med videoen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Ser ikke helt når denne annonsen ble lagt ut, men dette må da være feil pris... http://m.finn.no/car/used/ad.html?sort=0&ref=fas&finnkode=22354348 Er vel ingen som slipper en sånn bil så billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Det var (veldig!) billig til å være en faceliftet bil, men dette er tungsolgte biler, så det er muligens noe slik man må gjøre for å få et raskt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Ny i 2008 begynte den på rundt 940.000 uten utstyr, så ikke utenkelig at denne bikket 1.1 mill eller mer.... et verditap på oppimot 850.000 / 75% på 6 år er drøyt. Hadde jeg sett den hadde jeg kjøpt den på dagen, den gikk nok fort..... Lignende på økern bilauksjon nå.. dog til "litt" høyere pris http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37919991&searchclickthrough=true Jeg la inn bud på denne her nå, 319.000. Spørs om det blir godkjent:p Liker 6-serien, og dama vil ha noe nyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Hadde heller plukket opp splitter ny 4-er til halv million jeg da men... Bør prøves, knallgode biler! Erik89 og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg