-Erik- Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Fineste E36 er faktisk cab med hardtoppen montert Personlig syns jeg Coupè er penere en båt med tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Personlig syns jeg Coupè er penere en båt med tak Har du hatt en e36 som fjusker ved pådrag når bilen den er varm men ikke når den er kald ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Sånn som denne,liker jeg. Enkelt og elegant : turbina10, VegarVS og Kattlikzm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Sånn som denne,liker jeg. Enkelt og elegant : IMG_2781.jpeg Ligner litt på min utenom felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har noen hatt en e36 som fjusker ved pådrag når bilen den er varm men ikke når den er kald ? Prøvekjørte en super shabby e36 320i coupe for et par år tilbake. Har aldri møtt på en så idiotisk eier. Han skrøt at han hadde kjørt i 200 km/t flere ganger, og at han har drevet med flere burnouts uten problemer. Viser bare at bilen er rævkjørt haha. Flott at han var ærlig da . Men anyway! Under prøvekjøringen fusket motoren når man ga på. Plutselig hadde man maks gass, andre ganger hadde man halvparten, og noen ganger ingenting. Merkelig? Og når bilen stod på tomgang gikk turtallet opp og ned. Fikk en mistanke om at det kanskje var luftmengdemåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har noen hatt en e36 som fjusker ved pådrag når bilen den er varm men ikke når den er kald ? mye rare spørsmål fra deg om den treern din egentlig..kanskje du skal lage en egen tråd om den og heller stille alle spørsmål der? turbina10, Skårholen og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 mye rare spørsmål fra deg om den treern din egentlig..kanskje du skal lage en egen tråd om den og heller stille alle spørsmål der? Okei ikke mer spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Da har du en e36 som er pen i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Da har du en e36 som er pen i mine øyne. . Ja liker mer det cleanet looket enn all den jalla stylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Da har du også en E36 som er lik 90% av de andre. Pen bil. Men ikke noe ekstra med en E36 syns jeg. Da er E30 og E46 mye bedre og se på. Men E30 er jeg dritt lei egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Man må ikke ALLTID skille seg ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Her har du en e36 som garantert skiller seg ut fra mengden! :DD Foretrekker heller clean look på e36, selv om de ser 90% lik resten av e36ene . VegarVS og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Noen som har erfaring med uoriginale bilpærer? Er holdbarheten og passformen tilfredsstillende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har brukt finn.no xenonpærer på alle bilene som har fått defekt pære siste 3-4årene (med original xenon) og de funker helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Den siste E36'n over der er veldig lik min. Bare min er grønn. Har ikke M plast og vinge og min har bakdører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg