torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Eg betalte 5k for lakkering av panser og grill til e34'n. Jobben utført svart av en lakkerer på Bakarøynå i Hgsd. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Ikkje bra å betale folk som jobber svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 St service as? Der må du aldri levere den inn... Snakk med William gudmundsen lakkering å sei du skal ha en god pris Stemmer nok det. Litt styr å måtte kjøre til Haugesund for å få gjort det, men får nå se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Stemmer nok det. Litt styr å måtte kjøre til Haugesund for å få gjort det, men får nå se. Då hadde eg heller tatt det på Åkrabil sin avdeling i åkra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Ja, tenkte jeg skulle høre med de også. torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hvor skaffer man Bioetanol E85 helst nærme i Hedmark området ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Trenger hjelp fort! Står under e39'n, noen tips t bytting av støttestag i bakstillinga? De små jævlene som sitter på enden av stabilisatorstaget.. må jeg av med alt annet for å komme te skruen i bånn? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hvor skaffer man Bioetanol E85 helst nærme i Hedmark området ? Velg stasjonene i nærområdet ditt, så står det hva slags drivstoff de tilbyr. http://www.statoil.no/no_NO/pg1334073611431/private/Stasjoner/S%C3%B8kstasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Snart begynner Le Mans 2014!!!!!!!!!!!!! :D Dette blir fette nais!!Ser på nå, går sykt fort!!!Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 http://www.24h-lemans.com/live/en/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Trenger hjelp fort! Står under e39'n, noen tips t bytting av støttestag i bakstillinga? De små jævlene som sitter på enden av stabilisatorstaget.. må jeg av med alt annet for å komme te skruen i bånn? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Nevermind, me fix Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jaja planen var og være borte fra dere en dag til men sånn ble det ikke da han ene vi var på hyttetur ble litt sur og ville da hjem og da måtte vi egt bli med da vi bare kjørte en bil.. arghh Hvor skaffer man Bioetanol E85 helst nærme i Hedmark området ? Statoil Nydal altså mellom Hamar og Br.dal ikke langt unna biltema. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jaja planen var og være borte fra dere en dag til men sånn ble det ikke da han ene vi var på hyttetur ble litt sur og ville da hjem og da måtte vi egt bli med da vi bare kjørte en bil.. arghh Statoil Nydal altså mellom Hamar og Br.dal ikke langt unna biltema. Da blir det å fylle opp med e85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Deilig og cruise cab i solsteiken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Bor du i Hamar? Mener jeg så bilen din der for to dager kanskje. Til Erik95 altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hardanger i Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg