Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente den X6n i buksa ja, fræsarn! Vært på en liten kveldstur for å fiske fjellørret nå. Helt spiiiinnvilt med mygg her oppe i Narvik :-)

Skrevet
Woho Jørgen :D Da bi det hæla i taket! Ta bilder av lyktene når pærene er på plass da.

For de som vil se på hvordan Koenigsegg bli mekka sammen, Megafabrikker på Nat Geo HD nå klokka 20.00.

Man kan ikke annet enn å bli imponert av det der.

Her prater vi håndlaga på rett :)

Skrevet

Snakker om sola...

l4bqutq7noz30lo7jmdc.jpg

ELENDIG bilde, men den ser litt sinna ut! :mrgreen:

Edit: Orker ikke å snu bilde, skal på jobb om 2 timer, og jobbe i 18 timer... Natta! :?

Skrevet
Fish; Ute og nyter en bedre middag? :P

Hehe.. Stemmer det. Bergbys er tingen vettu... :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
Jeg kjente den X6n i buksa ja, fræsarn! Vært på en liten kveldstur for å fiske fjellørret nå. Helt spiiiinnvilt med mygg her oppe i Narvik :-)

I Nord-Norge er mygga så stor at det gjør godt når den suger. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
Woho Jørgen :D Da bi det hæla i taket! Ta bilder av lyktene når pærene er på plass da.

For de som vil se på hvordan Koenigsegg bli mekka sammen, Megafabrikker på Nat Geo HD nå klokka 20.00.

Man kan ikke annet enn å bli imponert av det der.

Her prater vi håndlaga på rett :)

Ble mektig imponert over alle detaljene. Spesielt baklyktene som hjelper å kjøle. Dørsystemet var jo genialt rett og slett. Helt enig Knut!

Skrevet
Så en X6 Hartge i dag, yeeeeeeeey bitch!!!

det gjorde faktisk jeg og :D bare litt før deg! så den på e18 på mandag da jeg kjørte mot tønsberg, har egentlig ikke fulgt med med noe særlig på de nyere modelene av bmw'r når jeg så x6 tenkte bare WTF? åssen bil er det :lol:

Skrevet
hvordan er det med 320 diff på 316? Er e30 det er snakk om.

den er lik, dog ikke lik utveksling, men passer på.

"lille" diffen står på e30 316 til og med 320, noen 323 har og den "lille".

"store" står på 325i og noen 323i

327 (325e) tror jeg har store diffen.

såvidt jeg husker ivaffall :P

jeg har forøvrig en 316\318 diff liggendes som går billig om du trenger

Skrevet

Når man snakker om å ha mye vekt baki så er det imponerende hvor bra en E34 525i Touring bærer 600 kilo fliselim i bagasjerommet, hang godt bakpå men trodde det skulle være værre. Ikke dårlig :wink: Eldre BMWer imponerer stadig :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...