Gjest Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kan dere ikke ta det mellom dere? Er vel ikke noe å skrive om i denne tråden... selvfølgelig skal jeg gjøre det i privat innboks men det at han mente innlegget mitt var ikke passende i denne tråden, det var det jeg reagerte på og måtte skrive tilbake til han.
Dal-z Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Slutt å krangle nå, hjelp heller meg! Skal kjøpe ny telefon innen dagen er omme, klokka 8. Men hvilken? Syns samsung, sony etc ofte blir veldig store, er dette bare en vanesak? Liker iPhone, selv om jeg aldri har hatt en og vurderer å kjøpe det i denne omgang, eneste problemet er at jeg kun får tak i 16GB her i byen før dagen er omme. I morra reiser jeg bort i 4 uker og vil helst ha fått tak i en telefon innen den tid Er 16GB nok, eller? Bruker hovedsaklig telefonen til facebook, instagram, snapchat, spotify og kamera. Spiller ikke noe på den
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg hadde 4S 16 gig i 2-3 år uten og fylle den. Og jeg hadde masse greier på den. Spotify. 1000+ bilder. Noen spill og apper osv. Ble ikke full.. Nå har jeg 5S og er strålende fornøyd. majuz reagerte på dette 1
flonoen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 iPhone 32 eller 64. 16 om du ikke bruker spotify og slikt, eller tar mye bilder og film. Eller mister telefonen etter noen uker.
adne95 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Fikk nettopp beskjed om at det ikke er tracking på clutchen min... great! da har jeg ingen anelse om hvor den befinner seg... ei heller har det blitt registrert noe hos Tollvesenet... STRESSAA.NO!!Gatebil du stresser med å rekke? Slutt å krangle nå, hjelp heller meg! Skal kjøpe ny telefon innen dagen er omme, klokka 8. Men hvilken?Syns samsung, sony etc ofte blir veldig store, er dette bare en vanesak?Liker iPhone, selv om jeg aldri har hatt en og vurderer å kjøpe det i denne omgang, eneste problemet er at jeg kun får tak i 16GB her i byen før dagen er omme. I morra reiser jeg bort i 4 uker og vil helst ha fått tak i en telefon innen den tid Er 16GB nok, eller? Bruker hovedsaklig telefonen til facebook, instagram, snapchat, spotify og kamera. Spiller ikke noe på denHadde Samsung Galaxy S3+(4g versjonen med større minne/prosessor), beste telefonen jeg har hatt trur jeg har galaxy S5 nå, var mye krøll med den i starten, men leverte den til rep og har funka uten ett feilslag etter det. Litt for stor, men jeg har store hender så rekker fint opp i motsatt hjørne med tommeln så det er ikke noe problem. litt uvant i lomma på olabukser i starten, men går fint. Stort pluss at den er vanntett, og batteriet holder hele dagen med mye bruk Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Vegard welle Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg hadde 4S 16 gig i 2-3 år uten og fylle den. Og jeg hadde masse greier på den. Spotify. 1000+ bilder. Noen spill og apper osv. Ble ikke full.. Nå har jeg 5S og er strålende fornøyd. Off topic, men hvordan er batteri tiden på din 5S? Min må lades 3-4ganger om dagen, bruker mobildata (ikke 4g) bortsett fra det har jeg skrudd av alt, (bluetooth, stedstjenester osv). Hadde den inne til reperasjon men like dårlig enda..
Tzunami Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Gatebil du stresser med å rekke? Hadde Samsung Galaxy S3+(4g versjonen med større minne/prosessor), beste telefonen jeg har hatt trur jeg har galaxy S5 nå, var mye krøll med den i starten, men leverte den til rep og har funka uten ett feilslag etter det. Litt for stor, men jeg har store hender så rekker fint opp i motsatt hjørne med tommeln så det er ikke noe problem. litt uvant i lomma på olabukser i starten, men går fint. Stort pluss at den er vanntett Sendt fra min SM-G900F via FapatalkGatebil hadde vært en ting, er jo godt over en uke til! Så hadde nok rukket det e30meet derimot starter neste mandag, så jeg er på plass på søndag! Og bilen min står uten map, uten girkasse, clutch, mellomaksel, eksos, bøtteseter og belter... Glemte å nevne diffolje og motorolje så har litt å gjøre!! adne95 reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Off topic, men hvordan er batteri tiden på din 5S? Min må lades 3-4ganger om dagen, bruker mobildata (ikke 4g) bortsett fra det har jeg skrudd av alt, (bluetooth, stedstjenester osv). Hadde den inne til reperasjon men like dårlig enda.. Har iphone 5S 32 gig bluetooth står altid på. spiller musikk til og fra jobb på spotify via bluetooth. bruker facebook. internett og noen appar nå og da på jobb om jeg har tid. pleier og ha rundt 20% når jeg kommer hjem om jeg har brukt tlf mye. Jeg har på 4G også.
Vegard welle Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Har iphone 5S 32 gig bluetooth står altid på. spiller musikk til og fra jobb på spotify via bluetooth. bruker facebook. internett og noen appar nå og da på jobb om jeg har tid. pleier og ha rundt 20% når jeg kommer hjem om jeg har brukt tlf mye. Jeg har på 4G også. Okei:) Da er det noe galt med min, rart ikke de fant noe på reperasjon. Men bestilte nytt batteri idag så satser på det gjør susen. Tenkte bare og høre hvordan din var
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 har 15 % nå. men har hørt på musikk noen timer på jobb i dag. spillt via AUX på hørselværn ca 2 timer. og på en boomblaster i ca 1 time. Og har testa et mobilspill for og få tiden til å gå mens jeg ventet. Vegard welle reagerte på dette 1
Dal-z Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg hadde 4S 16 gig i 2-3 år uten og fylle den. Og jeg hadde masse greier på den. Spotify. 1000+ bilder. Noen spill og apper osv. Ble ikke full.. Nå har jeg 5S og er strålende fornøyd. Hadde du mye musikk nedlastet via Spotify? iPhone 32 eller 64. 16 om du ikke bruker spotify og slikt, eller tar mye bilder og film. Eller mister telefonen etter noen uker. Hehe, delte meninger ser jeg, 16 gb duger ikke dersom jeg vil ha endel musikk nedlasta via spotify? Hadde Samsung Galaxy S3+(4g versjonen med større minne/prosessor), beste telefonen jeg har hatt trur jeg har galaxy S5 nå, var mye krøll med den i starten, men leverte den til rep og har funka uten ett feilslag etter det. Litt for stor, men jeg har store hender så rekker fint opp i motsatt hjørne med tommeln så det er ikke noe problem. litt uvant i lomma på olabukser i starten, men går fint. Stort pluss at den er vanntett, og batteriet holder hele dagen med mye bruk Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Hmm.. Får ta og føle litt på de forskjellige telefonene før jeg gjør opp en mening.. Alltids like vanskelig det å velge tlf! adne95 reagerte på dette 1
evi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg har iPhone 4 og har hatt den siden den kom ut. Bruker spotify mye og har en del offside lister der, og har nok bilder++. Har brukt 11.4gb. (Har 32gb)
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hadde du mye musikk nedlastet via Spotify? Hehe, delte meninger ser jeg, 16 gb duger ikke dersom jeg vil ha endel musikk nedlasta via spotify? Hmm.. Får ta og føle litt på de forskjellige telefonene før jeg gjør opp en mening.. Alltids like vanskelig det å velge tlf! Har ikke hatt 5S så lenge ennå. så det meste er fra 4S'n. minne i bruk 12,0 gb bilder 5,0 gb spotify. 1,3 gb ios7. 756 mb meldinger 563 mb osv......
K-E Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Slutt å krangle nå, hjelp heller meg! Skal kjøpe ny telefon innen dagen er omme, klokka 8. Men hvilken? Syns samsung, sony etc ofte blir veldig store, er dette bare en vanesak? Liker iPhone, selv om jeg aldri har hatt en og vurderer å kjøpe det i denne omgang, eneste problemet er at jeg kun får tak i 16GB her i byen før dagen er omme. I morra reiser jeg bort i 4 uker og vil helst ha fått tak i en telefon innen den tid Er 16GB nok, eller? Bruker hovedsaklig telefonen til facebook, instagram, snapchat, spotify og kamera. Spiller ikke noe på den HTC One M8. Den føles smalere ut enn både sony og samsung. I tillegg er den i aluminium og har dermed en helt annen kvalitetsfølelse. Prøv den Uslåelig lyd fra de innebygde stereohøyttalerne også. Perfekt for film Er lagringsplass et problem kan du stappe i et minnekort på opptil 128 GB.http://www.amobil.no/artikler/test-htc-one-m8/158636/konklusjon
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hehe, Nissan Micra som har gått 540 000 km http://www.tv2.no/2014/06/27/broom/micra/gatt-langt/hoy-kliometer/5639102 Alt kan gå langt bare det vedlikeholdes
Anbefalte innlegg