Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Fikk nettopp en klage fra en kunde som har Leaf, hun sa at det er så mange hurtigladestasjoner som ikke fungerer... Greit å vite at bensinstasjonen sjeldent slutter å funke, og gjør den det så er det sjeldent langt til neste jeg fikk høre at hurtidladerne koster penger nå kan umulig være sant
Tzunami Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 åjoda, det meste begynner å koste... så mange elbiler det finnes i Norge så kan da ikke staten lade bilene til folket gratis?
sandersander Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Jeg kjører på med flere spørsmål her jeg! Er det noen med E34 touring som har vært borte i at den nedre bakluken ikke vil gå i lås? Leser masse om at glassluken ikke åpnes, men ingenting om at den nedre ikke kan lukkes. Begynner å bli slitsomt å stroppe den fast hele tiden... Jeg har tatt av verktøyet som henger der og litt forskjelling interiørdeklser, men blir ikke noe klokere. Hvis jeg dytter låsen inn med et skrujern låser den seg, og jeg kan åpne den igjen med håndtaket, men får det ikke til når den er lukket. Dette spørsmålet mitt har forøvrig ikke noe med det forrige om dobbeltsiidig teip å gjøre Edith: Et minutt etter at jeg postet her fant jeg det ut selv. Litt av et forum! Det var låsen i bakfangeren som var blitt dyttet litt for langt ned, hvis noen skulle trenge det til en senere anledning.
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Greit å vite at bensinstasjonen sjeldent slutter å funke, og gjør den det så er det sjeldent langt til neste Ja også tar det bare 4 minutter så har du full rekkevidde igjen også, ikke 4 timer!! Fossilt er mye greiere enn strøm
316 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Huff. Ble stoppet av TV 2 i dag, mulig jeg kommer på sporten kanskje... Håper ikke det... majuz reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 åjoda, det meste begynner å koste... så mange elbiler det finnes i Norge så kan da ikke staten lade bilene til folket gratis? er ikke så viktig å være miljøvennlig da kan like godt kjøpe biler som bruker fossilt drivstoff.
majuz Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 er ikke så viktig å være miljøvennlig da kan like godt kjøpe biler som bruker fossilt drivstoff. Hvis du har en bil til 450k og ikke har råd til bensin, så burde du kanskje vurdere en tesla? Så betaler mor og far for drivstoff også
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hvis du har en bil til 450k og ikke har råd til bensin, så burde du kanskje vurdere en tesla? Så betaler mor og far for drivstoff også faktisk jeg som betaler for alt, forsikring, lån, og bruken mor og far har ingenting med bilen å gjøre lenger, og bare fordi jeg syns diesel er dyrt og ikke bruker bilen betyr det ikke at jeg ikke har råd, er bare snakk om å prioritere andre ting, som feks spare opp penger til depositum på leilighet da jeg har tenkt å flytte ut. har ikke problemer med å betale for diesel, men lit drøyt å betale 15 pr liter for tiden. Mye hat som kommer i min retning for tiden xD
Mattae Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 15 pr liter? hvor fyller du a? må vell være sånn super duper extra diesel elns da om du klarer å fylle så dyrt. Jeg fylte på søndag til noe med 12kr. Tanken varer jo sånn ca 2 uker, du har vell ennå større tank(min er vell 63l elns) så er jo ennå lettere å planlegge. er jo dyrt å fylle tanken om man driver å fyller får 200kr annen hver dag da sånn mange gjør.
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 15 pr liter? hvor fyller du a? må vell være sånn super duper extra diesel elns da om du klarer å fylle så dyrt. Jeg fylte på søndag til noe med 12kr. Tanken varer jo sånn ca 2 uker, du har vell ennå større tank(min er vell 63l elns) så er jo ennå lettere å planlegge. er jo dyrt å fylle tanken om man driver å fyller får 200kr annen hver dag da sånn mange gjør. jeg pleier alltid å fylle på statoil furuset fyller sånn ca hver 10 dag tror tanken rommer 70liter tenker at enten er jeg uheldig med prisen eller at jeg fyller på til feil tid xD
adne95 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 er nesten 15kr/l her og, ikke vert under 14 på månedsvis .... ingen som tilfeldigvis skulle ha/vite om en crosskart ramme, eller en med skjært motor eller lignende?? har en gsx1100 motor som kan brukas til noe gøyalt
adne95 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 http://www.tv2.no/2014/07/02/broom/amg/shadow-line/shooting-brake/5765363 velkommen etter sier jeg bare..
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Jeg fylte på søndag til noe med 12kr. Tanken varer jo sånn ca 2 uker, du har vell ennå større tank(min er vell 63l elns) så er jo ennå lettere å planlegge. E9x har 60 liters tank, F10 har 70 liter Syens egentelig det er lite jeg, kunne godt tenkt meg 80 liters tank i F10 slik jeg har i E34en. Men greit med lang rekkevidde på den også selv om den bruker mer per mil
Anbefalte innlegg