Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah...det gjør jeg...

jeg var ikke seriøs xD prøvde med femmeren i juni, leverte tilbake felgene dagen etter xD 

Skrevet

lureste er å leie den ut hvis du greier å tjene penger på det :P

må også tilføye at leieprisene i oslo er skyhøye xD kommer sikkert til å leie en hybel selv, men de ligger jo på 8k og oppover her på østlandet 

Greier vel ikkje å tjene penger på det, men greier å gå sånn halveis i null, får 8500kr i mnd  viss eg leier ut. Ja i alle større byer er det syke priser for å få leid seg noe.

Skrevet

Greier vel ikkje å tjene penger på det, men greier å gå sånn halveis i null, får 8500kr i mnd  viss eg leier ut. Ja i alle større byer er det syke priser for å få leid seg noe.

leiemarkedet er sykt overpriset i de store byene. Det er så dyrt at jeg får lyst til å gråte. Skal faen meg ikke betale 8+tusen for en 30 meters hybel. 

Skrevet

Mye koster leilighet på østlandet da?

Her begynner det på ca 2,6-7 får en 50kvm leilighet. Dette er IKKE midt i byen da, mye dyrere der :P

Noe helt annet, noen som har erfaring med å parkere bilen sin på utstillinga på gatebil? har ikke så veldig lyst å ha e92'n stående på camp'en :P

Skrevet

Her begynner det på ca 2,6-7 får en 50kvm leilighet. Dette er IKKE midt i byen da, mye dyrere der :P

Noe helt annet, noen som har erfaring med å parkere bilen sin på utstillinga på gatebil? har ikke så veldig lyst å ha e92'n stående på camp'en :P

har ikke lett veldig mye, men de fleste hybelene her i oslo koster 7-8k og oppover :P hadde tenkt å leie en 2roms men det blir jo for dyrt for meg. 

Skrevet

Blir vel rundt en million for min. Fin sånn førstegangsleilighet, nederst i en blokk midt i sentrum med garasjeplass. Får jeg en mill er jeg i mål :)
Skrevet

har ikke lett veldig mye, men de fleste hybelene her i oslo koster 7-8k og oppover :P hadde tenkt å leie en 2roms men det blir jo for dyrt for meg. 

Tenkte kjøp jeg da, altså millioner jeg skrev om :P

Leie er uaktuelt for min del. 

Leier nå da, men betaler bare 2500 i mnd igjennom jobben.

Blir vel rundt en million for min. Fin sånn førstegangsleilighet, nederst i en blokk midt i sentrum med garasjeplass. Får jeg en mill er jeg i mål :)

Hadde vært noe med sånne priser her :P

Må jo ha 300k i egenkapital vertfall her...

Har planer om å kjøpe en leilighet som mor mi har(ca 100kvm) får den nokså billig av hun, men blir jo en del kroner forde da.

Blir ikke mye e92 da tror jeg nei  8-[  Får vell handle noe billig som fungerer da.

Skrevet

Har planer om å kjøpe en leilighet som mor mi har(ca 100kvm) får den nokså billig av hun, men blir jo en del kroner forde da.

Blir ikke mye e92 da tror jeg nei  8-[  Får vell handle noe billig som fungerer da.

har ikke råd til å kjøpe leilighet her i oslo, ENNÅ xD 

Skrevet

Bor heller hjemme enn å leie :)

bor hjemme nå, men problemet er at familien ikke godtar damebesøk xD 

Skrevet

Får dyrere her og, dette er noe av det billigste og hvert fall mest sentrale. Egenkpitalkravet må senkes, det er jo horribelt!

Skrevet

bor hjemme nå, men problemet er at familien ikke godtar damebesøk xD

Hvorfor godtar dem ikke det, muttern var jo helt i hundre når jeg hadde jenter med hjem :) Der var det nesten motsatt enn hos deg, mine foreldre var nesten innpåslitne når jeg hadde jentebesøk, nysgjerrige som faen :P

Skrevet

Huff, ja, noe så kleint... :P Hadde med ei hjem fra byen en gang, da satt fattern og spiste frokost...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...