Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har min sympati Joakim. Holdt på med samme greia hele uka.. Heldigvis ikke jobbuke, da hadde det ikke vært mye mann igjen.

Skrevet

Du har min sympati Joakim. Holdt på med samme greia hele uka.. Heldigvis ikke jobbuke, da hadde det ikke vært mye mann igjen.

Tusen takk! 

Jeg er på jobb... men blir og sove litt etter jobb i dag! :) 

Skrevet

Hadde heldigvis ferie, men har også en gravid kone og det føles mer slitsomt ut enn om jeg skulle ha jobbet den uken uten gravid kone...  8-[

Skrevet

Kjørte flyttelass fra 16:00 i går og til 02:00 på nattan....

Opp på jobb klokken 08:00 

faen jeg er trøtt..

Holdt på å kjøre flyttelass til kl halv 4 i natt og på jobb 0830.. Gjort det i 2 dager nå begynner å bli trøtt og lei.

Skrevet

Resultatet av taksten var over all forventning så hvis jeg får igjen i nærheten av det, så er jeg overlykkelig! :D

Skrevet

Nå er jeg drittlei Iphonen! så hva ville folk anbefalt av Samsung Galaxy S5, HTC One (M8)   og Sony Xperia Z2? :)

Syntes egentlig Sonyen frister mest, selvom jeg alltid har likt samsung, så greit med noen innspill :)

Skrevet

Synes ikke s5 skiller seg ut fra s4 så mye at det faktisk er verdt det. Xperia Z2 synes jeg er spennende og virker som et godt kjøp. Den er ordentlig vanntett og skjermen fungerer bedre under vann enn tidligere.

Skrevet

Synes ikke s5 skiller seg ut fra s4 så mye at det faktisk er verdt det. Xperia Z2 synes jeg er spennende og virker som et godt kjøp. Den er ordentlig vanntett og skjermen fungerer bedre under vann enn tidligere.

Ja Z2 ser iallefall veldig bra ut på papiret og forskjellige tester, så blir nok ikke skuffet om jeg velger den :)

Skrevet

Begynner og bli lei iphone jeg å .. hva er det som gjør at dere andre blir lei?

jeg bruker den mye i jobb og privat, må lade to ganger om dagen........

Jeg har hat min 5s i 7måneder.. Den sluker strøm! lader 4ganger om dagen selv med lite bruk, er også glovarm så er noe feil..

Hadde den inne til rep hvor de skulle bytte batteri, fikk den tilbake etter 2uker og de hadde kun tilbakestilt den til fabrikkinnstillinger. (Har både forsikring og garanti)

Like ubrukelig enda, skal opp igjen idag etter jobb og prøve og kreve ny, nytter ikke dette kjøper jeg nok Xperia Z2 isteden :)

Skrevet

Forbanna mygg! våknet med millioner av myggstikk :/ 

Gåsehud av den nye episoden av 24  :iwant:  :iwant:  bare en episode igjen  :grr:

Skrevet

Jeg har hat min 5s i 7måneder.. Den sluker strøm! lader 4ganger om dagen selv med lite bruk, er også glovarm så er noe feil..

Hadde den inne til rep hvor de skulle bytte batteri, fikk den tilbake etter 2uker og de hadde kun tilbakestilt den til fabrikkinnstillinger. (Har både forsikring og garanti)

Like ubrukelig enda, skal opp igjen idag etter jobb og prøve og kreve ny, nytter ikke dette kjøper jeg nok Xperia Z2 isteden :)

hmm :/ 

Bruker veldig mye strøm ja ... 

Lyst og prøve annen mobil, men vet ikke hva. 

har Iphone 5 som firma mobilen da, og de betaler den og regninga mi. 

Men kan sikkert bytte om jeg spør pent

Skrevet

Hvertfall for dere som har Samsung og vill ha mer batteri tid og ikke bryr seg om at telefonen blir ca dobbelt så tykk, så er Zero Lemon batteripakker anbefalt.

Har hatt det på min S4 i litt over et halvt år nå, og sålenge an følger instruksene som medfølger så holder dette. Jeg kan ikke si at jeg har mistet levetid på batteriet på det halve året jeg har brukt det. Min holder somregel 5-7 dager, (3 dager med veldig mye bruk, og har hatt opp til 9 dager ved veldig lite bruk :))

På normalt bruk på min så har jeg facebook, privat og jobbmail på push og Wifi, Bluetooth, Mobildata og div alltid på :)

post-67996-0-88791600-1404827497_thumb.j

Skrevet

Hvorfor greier jeg ikke å få den under .6 liter per mil

post-75493-0-35038800-1404829161_thumb.j

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...