Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AC har vært svak siden ifjor...men nå kommer det like varm luft med ac on/off... så ja..på tide å få gjort noe...mekanikern min som fikser ting på hos mercedes er på ferie.blææ..

Skrevet

AC har vært svak siden ifjor...men nå kommer det like varm luft med ac on/off... så ja..på tide å få gjort noe...mekanikern min som fikser ting på hos mercedes er på ferie.blææ..

Prøv å gjør jobben selv ? 

Skrevet

Ungkar?

Var det sofaen du tenkte på? Er en ny modell vi tar inn i butikken vår nå. Bildet er tatt på fabrikken som produserer den. Tenkte vi skulle prøve ett par modeller med "utradisjonelt" design. 

Skrevet

Noen som kan litt om lover å regler?

Tok over huset i mars i år, og forrige eier satt igjen en utebod(byggesett). Forrgie eier vil nå komme å hente den, hvor lang tid kan han bruke på dette? Er boden min?

Takk for svar!

Skrevet

Noen som kan litt om lover å regler?

Tok over huset i mars i år, og forrige eier satt igjen en utebod(byggesett). Forrgie eier vil nå komme å hente den, hvor lang tid kan han bruke på dette? Er boden min?

Takk for svar!

Tenker kanskje du gjør lurt i å la han få den boden. Om det skulle dukke opp noen problemer med huset senere er det ikke sikkert han er så behjelpelig om du tar boden hans.

Skrevet

attachicon.gifWP_20140709_030.jpg

Temparatur.... Kaldere i diverse sydenland nå... :P

Greit nok med slik temperatur midt på dagen, med dette er på kvelden her hos oss. Nei jeg er ikke på kjøretur i syden, skulle bare ha meg en kveldstur her hjemme i "kalde" Norge ;) Klimaanlegget på jobb viste 37,5 grader som høyeste ute temperatur i dag, deilig å ha konstant 19 grader inne da :P

post-47692-0-26958900-1404930565_thumb.j

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...