M|Fjeld Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 På tur nedover mot nurburgring awt, Shattered, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 5
wicky124 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 AC har vært svak siden ifjor...men nå kommer det like varm luft med ac on/off... så ja..på tide å få gjort noe...mekanikern min som fikser ting på hos mercedes er på ferie.blææ..
turbina10 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 AC har vært svak siden ifjor...men nå kommer det like varm luft med ac on/off... så ja..på tide å få gjort noe...mekanikern min som fikser ting på hos mercedes er på ferie.blææ.. Prøv å gjør jobben selv ?
wicky124 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Bytte ac selv? Ja ok stikker på kiwi og kjøper ac gass jeg nå med eeen gang
fish Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Ungkar? Var det sofaen du tenkte på? Er en ny modell vi tar inn i butikken vår nå. Bildet er tatt på fabrikken som produserer den. Tenkte vi skulle prøve ett par modeller med "utradisjonelt" design.
Steinhar Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Noen som kan litt om lover å regler? Tok over huset i mars i år, og forrige eier satt igjen en utebod(byggesett). Forrgie eier vil nå komme å hente den, hvor lang tid kan han bruke på dette? Er boden min? Takk for svar!
wicky124 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Hva står i kontrakten? Hva ble sagt og avtalt ved kontraktsinngåelse? la nå mannen hente boden sin!
316 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Noen som kan litt om lover å regler? Tok over huset i mars i år, og forrige eier satt igjen en utebod(byggesett). Forrgie eier vil nå komme å hente den, hvor lang tid kan han bruke på dette? Er boden min? Takk for svar! Tenker kanskje du gjør lurt i å la han få den boden. Om det skulle dukke opp noen problemer med huset senere er det ikke sikkert han er så behjelpelig om du tar boden hans.
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 WP_20140709_030.jpg Temparatur.... Kaldere i diverse sydenland nå... Greit nok med slik temperatur midt på dagen, med dette er på kvelden her hos oss. Nei jeg er ikke på kjøretur i syden, skulle bare ha meg en kveldstur her hjemme i "kalde" Norge Klimaanlegget på jobb viste 37,5 grader som høyeste ute temperatur i dag, deilig å ha konstant 19 grader inne da
eriksen76 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Har aldri opplevd slik varme her før! har vært 32 grader i skyggen. Det var deilig å hoppe i havet!
Anbefalte innlegg