|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Nei faktisk ikkje, jentene var dei som var mest ufyslege i dusjen ifølge statistikken
Kjexx Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Selvsagt hjelper bur. Tenk å take i 150 km/t+ og rulle 2-3 ganger før man blir most most autovern. Tror ikke noen gatelovlig bil i dag har så kraftig støtmotstand i stolpene at de tåler den slags...En kis i NSX døde på den måten, også en i Carrera GT (som har fancy konstruksjon som skal beskytte passasjer i karbonfiber"skall")... Skal man først gi bånn gass så er det greit å vite at man blir beskytta... Har hørt at bur ikke er lurt i dagligdags bil, grunnet vanskeligheter hvis du setter deg fast etter en ulykke (vanskeligheter for offentlige tjenestemenn som skal få deg løs). Vanskelig å komme ut osv. Men jeg tenker mer som gammel BMW med rekkesekser som man ikke trenger henger for eller prøveskilt hvis man velger den løsningen. Bare tut og kjør til banen og tilbake. ¨Jeg taket på ett jorde 7-8 ganger i følge falken med en Golf 3 i 150 km/t.. Gikk bra det heldigvis. Ikke noe bur i den.
winchester Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Elsker cambern din jeg og Jørgen, kom til Vestnes så jeg får kose meg litt! *psycho*
knut_olestad Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Jau jau.. etter 7 år tar jeg av meg ringen.. sånn kan det gikk.. Kjedelige greier.. Er det barn i bildet og her eller? heldigvis ikke!
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Jaja, da er det ihvertfall bare deg/dere det går utover. Skillsmisse med barn er alltid kompliserte greier. Dog selvfølgelig kjipt etter 7 år..
wicky124 Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hmm...så nå melder du deg på paradisehotell 2012?
|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hmm...så nå melder du deg på paradisehotell 2012? +1
Kjexx Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Vaskemaskina mi fyller seg med vann helt til det renner ut av såpeskuffen, noen som har noen ideer om hva det kan være? pumper og slikt fungerer...
|Ole| Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Vaskemaskina mi fyller seg med vann helt til det renner ut av såpeskuffen, noen som har noen ideer om hva det kan være? pumper og slikt fungerer... Sjekka filteret?
joachim sørlie Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 skjønner jo litt det der med bur, og som yngve sier, den FIA burpolstringa er stein hard, og du får skikkelig vondt hvis du smeller hodet i den.. noe som helt sikkert kan skje i en skikkelig velt.. i værste fall går det ann og tenke ut en måte og bygge buret og sette stolene et sted der man ikke kan være i kontakt med buret, da burde det blitt godkjent! ville heller ikke kjørt på veien i bil med bur uten hjelm!
Jørgen Lie Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Elsker cambern din jeg og Jørgen, kom til Vestnes så jeg får kose meg litt! *psycho* Kanskje jeg kan ta en tur ila sommeren på en sightseentur Har kjørt E30 siden jeg fikk på nydekka bak i går, sovet 4timer i natt
noekult Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Selvsagt hjelper bur. Tenk å take i 150 km/t+ og rulle 2-3 ganger før man blir most most autovern. Tror ikke noen gatelovlig bil i dag har så kraftig støtmotstand i stolpene at de tåler den slags...En kis i NSX døde på den måten, også en i Carrera GT (som har fancy konstruksjon som skal beskytte passasjer i karbonfiber"skall")... Skal man først gi bånn gass så er det greit å vite at man blir beskytta... Har hørt at bur ikke er lurt i dagligdags bil, grunnet vanskeligheter hvis du setter deg fast etter en ulykke (vanskeligheter for offentlige tjenestemenn som skal få deg løs). Vanskelig å komme ut osv. Men jeg tenker mer som gammel BMW med rekkesekser som man ikke trenger henger for eller prøveskilt hvis man velger den løsningen. Bare tut og kjør til banen og tilbake. ¨Jeg taket på ett jorde 7-8 ganger i følge falken med en Golf 3 i 150 km/t.. Gikk bra det heldigvis. Ikke noe bur i den. 150 km/t, drøyt Bra det gikk bra med deg da! Har hørt at bur ikke er lurt i dagligdags bil, grunnet vanskeligheter hvis du setter deg fast etter en ulykke (vanskeligheter for offentlige tjenestemenn som skal få deg løs). Vanskelig å komme ut osv. Men jeg tenker mer som gammel BMW med rekkesekser som man ikke trenger henger for eller prøveskilt hvis man velger den løsningen. Bare tut og kjør til banen og tilbake. En annen grunn til at det ikke er lurt i en dagligdags bil, er at man vanligvis kjører uten hjelm på veien. Med helbur er det med andre ord mulighet for å bli knocka ut av buret under en kolisjon. Evt burpolstring er designet for å ta imot en hard hjelm, ikke et mykt hode. Jeg kommer aldri til å sette meg inn i en bil med helbur uten hjelm på. Halvbur derimot burde vært lov. skjønner jo litt det der med bur, og som yngve sier, den FIA burpolstringa er stein hard, og du får skikkelig vondt hvis du smeller hodet i den.. noe som helt sikkert kan skje i en skikkelig velt.. i værste fall går det ann og tenke ut en måte og bygge buret og sette stolene et sted der man ikke kan være i kontakt med buret, da burde det blitt godkjent! ville heller ikke kjørt på veien i bil med bur uten hjelm! Det der tenkte jeg ikke på Virka ikke som en god idé da nei...
flobben Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 hmm... blir litt oppgitt av politikerne våre. Nå som Telenor har problemer er de kjapt ute å kritiserer og det virker Telenor for å være udugelige osv, pga at noen ikke får ringt til mamma fredags kveld, og dette er livsviktig. Her må det gjøres tiltak og det må gjøres med engang. Når det derimot gjelder dødsfall på veiene,veier som går i oppløsning, tog som ikke går osv, som er deres ansvar så skygger de banen og det er umulig å få kommentar.
Anbefalte innlegg