e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Så på film i går kveld / natt samme to fine , sommer yre venninder. kunne blitt fuktig i stua virka det som, men ordentlig som jeg er, så dro hjem hjem alene og uten at det skjedde noe.... Tikker inn noen meldinger om film i kveld og, lurer på hva de pønsker ut ! knall å være singel igjen Espen.s reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ordentlig som du er? Hadde du vært ordentlig så hadde du beisa begge to hardt og brutalt. Slike sjanser vokser ikke på trær! Ta dem i kveld, det er en ordre! Espen.s, thbrekke, adne95 og 7 andre reagerte på dette 10
noekult Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 En gang var jeg i Trondheim og måtte kjøre ei dødsdeilig venninne (som jeg hadde sikla på den kvelden) av ei venninne hjem fordi hun var ny i Trondheim og ikke hadde penger til å komme seg hjem og det var veldig sent (mine venner stoler mye på meg!). Når vi kom frem og stoppet utafor sa hun "Jeg kan gjøre alt for deg" og jeg bare "Neida hehehe *smil*" "Seriøst, hva som helst" og hu stirra meg rett i øya. "Hehehe neida jeg skal ikke ha noen ting (jeg ante ikke hva slags tilbaketjeneste hun snakket om)". I det jeg tok usving etter å ha sagt adjø, gikk det opp for meg hvor latterlig direkte invitasjon det egentlig var, også kom den største "Do'h!!"en i mitt liv. Tror jeg vekket hele Byåsen i Trondheim med den. "Går det an å være så dum?" Ja. Men egentlig like greit, hun var uansett litt for full og det kan vøre ekkelt (moralsk sett) og skummelt (vil jo ikke risikere å bli anmeldt for noe dritt i ettertid, noen chicks er helt føkkings ustabile). M|Fjeld, Martin1993, e30_joakim og 1 annen reagerte på dette 4
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ordentlig som du er? Hadde du vært ordentlig så hadde du beisa begge to hardt og brutalt. Slike sjanser vokser ikke på trær! Ta dem i kveld, det er en ordre! Måtte pynte litt pent på det vært på båt tur med de 3 helger på rad, så har peiset nok, ikke begge to på likt men anvær gang
Julianv Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Kjør på! Forventer en snap så jeg kan kvalitetskontrollere disse venninnene dine
helico Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Haha, kjenne i blir flau av å lese enkelte innlegg. e30_joakim reagerte på dette 1
noekult Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Ønsker reisetips: http://bimmers.no/topic/786621-5-7-dager-med-nyere-bmw-hvor-ville-du-reist/
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Haha, kjenne i blir flau av å lese enkelte innlegg. Haha hvorfor det? Sjalu?
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Kjør på! Forventer en snap så jeg kan kvalitetskontrollere disse venninnene dine Snap skal du få Julianv reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Heihei!!! Snap skal jeg og ha. madziii, på forhånd takk! Julianv reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Hahahaha Heihei!!! Snap skal jeg og ha. madziii, på forhånd takk! Hahahaha , må le ass har nettopp lagt deg til ! Vært mye samme de etter jeg ble singel, ikke noe drama eller gnål på noen av dem to, slik som det vanligvis blir av jenter... har 2 x'er som det var gnåling og noe VÆR eneste dag, sutring og faenskap. Det spyr jeg av...... Nå våkner jeg opp på morgen, ingen mas, ingen pjatting og gnål, legger meg sent og bestemmer over meg selv igjen. Fantastisk.
helico Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Haha hvorfor det? Sjalu? Siste innlegga minner meg mer om ei skryteside for 14 år gamle lystløgnere enn et forum for BMW.. wicky124 reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 Siste innlegga minner meg mer om ei skryteside for 14 år gamle lystløgnere enn et forum for BMW.. Skjer jo ikke annet " spennendes " inne på denne siden, så må jo fyre den litt opp. og nei, ikke noe lystløgn.. Mulig du har " jugd " på deg høne, noe jeg aldri har gjort.
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2014 Skrevet Juli 17, 2014 hallo noen som kan fikse på hjerna til 328en? legge inn nye verdier samt fjerne sperre. Vet om Fekzen men får ikke kontakt med han.og eirik viste men han har så lang sendetid..
Anbefalte innlegg