Thomaz Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Mcintosh bilstereo selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Skamtøffe biler på BMWCCN idag Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Traff på denne på korttidsparkeringen på Oslo Lufthavn! WP_20140806_001.jpg WP_20140806_002.jpg Traff på denne krom RS5en til han Riise igjen i dag, han kjørte showoff runder rundt kvartalet med Hotel Continental i Oslo. Knirka no fælt fra understellet på bilen gjorde det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Jasså.. Er det Riise altså? Så han jeg også: 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 bilen til riise er rett og slett stygg. Kan ikke fatte at noen kjøper en slik bil frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Han kler iallfall bilen, glad han ikke kjører BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Hvor lenge har han lov å kjøre på engelske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Ett år Deretter må du søke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Mobilklipp fra Årabrot idag. https://www.dropbox.com/s/nojunqgr2hk59ne/2014-08-23%2013.06.51.mp4?dl=0 Sent from my iPad using Tapatalk HD kvammis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Mobilklipp fra Årabrot idag. https://www.dropbox.com/s/nojunqgr2hk59ne/2014-08-23%2013.06.51.mp4?dl=0 Sent from my iPad using Tapatalk HD Gobilen jo Fikk filmet litt både med gopro og hadde med en kompis som tok endel bilder og film. Får se om det går an å få lagt ut. Der hadde jeg fått han i den hvite M3en til å kjøre "kamerabil" med gopro på panseret også viste det seg at jeg hadde slått av opptaket rett før vi kjørte utpå Konge dag med bra vær og bra oppmøte ! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Gobilen jo Fikk filmet litt både med gopro og hadde med en kompis som tok endel bilder og film. Får se om det går an å få lagt ut. Der hadde jeg fått han i den hvite M3en til å kjøre "kamerabil" med gopro på panseret også viste det seg at jeg hadde slått av opptaket rett før vi kjørte utpå Konge dag med bra vær og bra oppmøte ! Du som kjører den blå e39'n altså, filmet deg en god stund på en annen video, eller dvs jeg trodde jeg filma men gjor vist ikke det alikevell... Skøy å se på! Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Trodde det var 6mnd man kunne kjøre bilen på utenlandske skilt i Norge...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Du som kjører den blå e39'n altså, filmet deg en god stund på en annen video, eller dvs jeg trodde jeg filma men gjor vist ikke det alikevell... Skøy å se på! Sent from my iPad using Tapatalk HD Stemmer det. Godt å høre at det ikke bare er jeg som fucker til filmingen. Ble desverre ikke så mye kjøring som jeg hadde håpet da jeg bare hadde med 2 sett med spinnehjul. Endte opp med at hjulene som jeg kjørte hjem med ble brukt opp også.. Hehe. Må si ifra hvis du har eller kommer over film/bilder, alltid kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Hjemme igjen, pheeew... Vet ikke hva jeg skal si. Hardangerfjorden var helt helt HELT sinnsykt råflott. Vi kjørte vei 550 fra Utne, det er den desidert beste veien jeg har kjørt i mitt liv. Helt flott veistandard, god bil og verdens desidert beste natur. Beste kjøreopplevelsen så langt! Også var vi ved Flå når vi plutselig så en LAMA!! Hahaha, herregud, aldri sett en før og ELSKER de dyrene. Vi kjørte forbi og jeg bare "Var det en lama ved gjerdet!!!?" og kompisen min nikka. Da var det bare å snu hahaha. Det var fire stk. inne på en gård!! Det var uten tvil på høyde med Hardangerfjorden på gladhetsskalaen lol Skal overføre bilder nå, også dele. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Stemmer det. Godt å høre at det ikke bare er jeg som fucker til filmingen. Ble desverre ikke så mye kjøring som jeg hadde håpet da jeg bare hadde med 2 sett med spinnehjul. Endte opp med at hjulene som jeg kjørte hjem med ble brukt opp også.. Hehe. Må si ifra hvis du har eller kommer over film/bilder, alltid kjekt å ha Sent from my iPad using Tapatalk HD Hehe, såpass ja.. Såg ene dekket ditt for ene runden der. Ligger noen bilder her, tatt av han som flydde den dronen https://www.facebook.com/tore.efteland/media_set?set=a.10155041045555355.1073741834.830945354&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg