noekult Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Det tenker jeg det er mange som tørr.... Gift småbarnsfar spør etter jenter, sikkert mange interesserte venninner da -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Hvorfor selger du bilen din Axel? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51362488&searchclickthrough=true Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Hvorfor selger du bilen din Axel? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51362488&searchclickthrough=true Det DER er en jævlig fin boble! Rett og slett nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Det er bimmers store sutretryne sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Bobla er fin uansett hvem som eier/selger/kjøper den noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Ja, fin båble! Kunne tenkt meg en VW Boble 911, men helst en litt eldre en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Ja, fin båble! Kunne tenkt meg en VW Boble 911, men helst en litt eldre en! Haha, ja Kom kanskje ikke som en bombe at min favoritt er en Yellow-Boble-Bird adne95 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Absolutt ikke! Så en kjent E30 i dag forresten... Mener den er SP-registrert eller noe lignende, en sånn Lamboorange E30, er vel 325... Sett den til salgs flere ganger og på bimmers flere ganger, så den nede i Brokelandsheia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Haha, ja Kom kanskje ikke som en bombe at min favoritt er en Yellow-Boble-Bird Min favoritt er CTR2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Porsche er artig. Selv liker jeg best Porsche 993 med spoiler. Jeg syns Porsche uten spoiler ser tafatt ut. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Husker jeg hadde et Porschespill på PC, var vel NFS Porsche husker jeg ikke feil. Noen av banene der spilte jeg om og om igjen mens jeg cruiset med anlegget på fult. Lyden i spillet var nemlig jævli bra. S.Hafsmo og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Det spilte jeg og før 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Skulle jeg hatt Porsche så måtte det blitt en Cayenne, har aldri helt sett fasinasjonen med 911. Men hadde ikke sagt nei til en strøken gammel 928 heller Ellers så skal jeg ha en 959 i samlingen min når jeg blir stor og rik wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Husker jeg hadde et Porschespill på PC, var vel NFS Porsche husker jeg ikke feil. Noen av banene der spilte jeg om og om igjen mens jeg cruiset med anlegget på fult. Lyden i spillet var nemlig jævli bra. NFS Porsche var i mine øyne tidenes beste NFS-spill. Både var det interessant å kjøre seg igjennom Porsches histore, samt flotte baner og et godt lydbilde. Det er faktisk ikke mer enn et år siden sist jeg dro opp dette for å cruise litt 356. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Den bana som på starten hadde masse løvtrær hengende over veien og etter hvert noen hus også videre (på landsbygda)... DET var favoritten... S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg