wicky124 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Lillebror er vel ikke interessert i en volvo med høy km sikkert....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Jaja, da ble jeg stoppet i kontroll og var sikker på at nå var tiden kommet for å fjerne sotinga på fremrutene. Slik gikk det ikke, fikk ikke mangellapp hverken på soting av fremruter eller felgene. Flott det, de sa faktisk ikke noe på det. Så da får jeg nok vente noen mnd til.. (EU i april 15) Ikke verst Hvilken type kontroll var dette? Hørtes ikke ut som full teknisk, hvert fall. Trodde de var "godkjent i vognkort-nazi" der. Har vært redd for solfilmen på fremrutene selv, men det har aldri blitt et problem. Har faktisk vært på en PKK, feilet og så en etterkontroll. Ingen sa noe. Var på trafikkstasjonen for visning av senk, ingen av de 3 som var der sa noe. Ble nesten sjokkert. De så den både inne og ute i dagslys, kjørte den rundt bygget og i bremsetester osv. Haha. Men de pirket på vinterfelgene (?). Var vel 7,5-8" brede. 225/45-17 på alle fire. Innpress rundt 38-40, og de lå godt inni hjulbuene. De mente de stakk grådig langt ut. Jeg sa bare at M-sport pleide å være litt mer aggressive. Da spurte kontrolløren om det var originale felger, så svarte jeg: "Jada, det er originale BBS". Han svarte: "OK, da skal jeg ikke legge meg opp i det, om det er originalt." Hahaha. Følte meg nesten skitten etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 http://www.finn.no/50447018 Jeg som selger nettopp innkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Lillebror er vel ikke interessert i en volvo med høy km sikkert....? Høy km null stress. Volvo er alle lillebrødres drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 nettopp innkjørt Hehe ja. Merker lite til den km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Sku gjerne hatt Forza med E34 M5!Får E34 M5 på forza 4! Må laste ned en DLC pakke Gleder meg til xbox One kommer til Norge og Forza 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Får E34 M5 på forza 4! Må laste ned en DLC pakke Gleder meg til xbox One kommer til Norge og Forza 5 Xbox one har jo kommet alt , for lenge siden, men da heter den Xbox one import hva er forskjellen ? når kommer " norsk " xbox one ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Xbox one har jo kommet alt , for lenge siden, men da heter den Xbox one import hva er forskjellen ? når kommer " norsk " xbox one ? Ja, men kommer ikke til Norge "offisielt" før slutten av denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Ja, men kommer ikke til Norge "offisielt" før slutten av denne mnd kommer i morra den http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONE500GB/xbox-one-500-gb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 kommer i morra den http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONE500GB/xbox-one-500-gb Sweet! Så komplett ikkje fikk inn før 27.september så vet hva jeg skal kjøpe snart! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Sweet! Så komplett ikkje fikk inn før 27.september så vet hva jeg skal kjøpe snart! Samme her !!! knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Samme her !!! Håper Forza 5 kommer og! Frister å investere i ratt og pedaler! Ser mange kjørte med Fanatech til 360 og var vist de beste du fikk! Tro om dette er noe fornuftig ?https://www.komplett.no/mad-catz-ffb-wheel/809581 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Forza 5 har kommet det det å en "import" versjon av xbox har vært til salgs i butikker en stund nå , men venter til den norske kommer jeg Det settet ser jo bra ut ! litt dyrt men er sikkert sykt bra kvalitet Hører folk snakke om at Forza 5 ikke er helt ferdig? mangler masse på spillet , er dette sant ? om noen her inne har det spillet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Ikke verst Hvilken type kontroll var dette? Hørtes ikke ut som full teknisk, hvert fall. Trodde de var "godkjent i vognkort-nazi" der. Har vært redd for solfilmen på fremrutene selv, men det har aldri blitt et problem. Har faktisk vært på en PKK, feilet og så en etterkontroll. Ingen sa noe. Var på trafikkstasjonen for visning av senk, ingen av de 3 som var der sa noe. Ble nesten sjokkert. De så den både inne og ute i dagslys, kjørte den rundt bygget og i bremsetester osv. Haha. Men de pirket på vinterfelgene (?). Var vel 7,5-8" brede. 225/45-17 på alle fire. Innpress rundt 38-40, og de lå godt inni hjulbuene. De mente de stakk grådig langt ut. Jeg sa bare at M-sport pleide å være litt mer aggressive. Da spurte kontrolløren om det var originale felger, så svarte jeg: "Jada, det er originale BBS". Han svarte: "OK, da skal jeg ikke legge meg opp i det, om det er originalt." Hahaha. Følte meg nesten skitten etterpå Gikk rundt bilen å så på lys etc. Virket som det var litt etter hvilken bil. Han fremfor meg hadde en eldre bil, virket som de gikk grundigere til verks på den. Litt hasrverk-sjekking virket det som. Veldig opptatt av ungen min som satt bak, om hun var skikkelig sikret. Har jo solfilm og hun slet veldig med å se inn ruta der så da tenkte jeg at hun ville pirke på fremrutene. Men i bunn og grunn virket det som de ikke sjekket for mye. Flaks for meg, er lite sugen på fjerne solfilmen nå. Skal hive den på EU med solfilmen på og, så får jeg heller fjerne den da Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg