Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Æsj hadde en liten badetur...med mobilen i lomma i går gitt.

Får ikke liv i den igjen :( htc som kosta meg 6 lapper gitt.. -.-

Åpne den å ta fram hårføner :P

Har prøvd og føne den, men får den ikke opp, den er skrudd sammen av en del umbraco/torx skurer som er så små at riktig størrelse fåes kjøpt veldig få stedet antar jeg... æsj. La den til tørk bak vifta på ps3en hehe ^^

Skrevet

Hehehe... det vil jo være rimelig ironisk hvis en E30 er den bilen Wicky forholdsmessig kommer til å tjene mest penger på noen gang. Hvis du gjør 6 ganger´n på denne bilen Wicky ryker du rett inn på hall of fame her inne... respect. Det er ingen ting å lure på hvis bilen fremstår som fornuftig.... løp og kjøp.

Skrevet
njaaah....skal aldri ha den regga på navnet mitt...bare kjøpe og selge videre..hva er prisen på en slik en egentlig?

Vis du har vondt av E30 så er det jo mange andre her som vil kjøpe og beholde den her da.

Skrevet
hmmm...kaste bort 65tusen på no sånt..hmm.. skal stikke bort og se på den iløpet av uken...

Sort med røde striper på fangern...

Trenger du virkelig å stikke å se på den? Jeg hadde kjøpt den glatt, bare vognkortet er verdt 65 lapper! Si ifra om du ikke kjøper den da, jeg er klar for handletur :)

Skrevet

Fikk liv i telefonen igjen ! :D

..Men når jeg fikk den på begynte den plutselig og innstalere windows på nytt og så nå har jeg mistet alle meldinger og kontakter som lå inne på telefonen så kan like så godt kaste den igjen.. faen.

mvyjgoaa3neg9po196c5.jpeg

Pluss at den til stadighet får det for seg at den skal stille på volumet, kobe til internett eller ringe til folk. Ustabilt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...